לקראת חג הפסח משיקה רשת מגה שפה מותגית חדשה אשר תחבר ותעצים את מותגי הליבה של הרשת: מגה, מגה בול ומגה בעיר. השפה החדשה מורכבת מסגיר גראפי מזוהה בצבעי המותג וכן מפתיח אחיד לכל סרטי המותג המציג קולאז' של נשים, לקוחות הרשת, כאשר כל סרט מתאר סיטואציה מחיי היום-יום של נשים אלה.
סרט הפרסום הראשון הכולל את השפה המותגית מתאר סיטואציה משפחתית אותנטית המתרחשת בערב החג ואת ההכנות לקראת ליל הסדר, כאשר המסר המרכזי הוא מסר של טריות ונוחות, ערכים מרכזיים המוטמעים בסניפי הרשת. ככלל, מהלכי הפרסום של כל אחד מהפורמטים ברשת יתארו צרכים אמיתיים של לקוחות, ואת המענה המושלם שמספק הפורמט מבית רשת מגה.
לדברי אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "האתגר היה להטמיע שפה תקשורתית אחידה תוך עבודה צמודה עם מחלקת השיווק של הריבוע הכחול הוחלט ליצור שפה מיתוגית אשר תכנס תחת כנפיה את כל שלושת מותגי מגה, במסגרת הפרויקט נעשתה חשיבה ובחינה של האסטרטגיה המיתוגית של כל מותג בנפרד וההשלכות של יצירת שפה תקשורתית אחת בתוך ההיררכיה המיתוגית של מגה. הגענו למסקנה ששפה תקשורתית אחת תעצים את הזהות, תמנע בלבול ותתרום לאין ערוך לצמיחה מואצת של שלושת המותגים גם יחד".
בהשקת הסרט הראשון הכולל את השפה המיתוגית המשותפת הושקעו כשני מיליון שקלים.
מנהל הקריאייטיב: גילי שחק; מנהל אסטרטגיה: יהב דרייזין; מנהלת לקוחות: קרן קייל\ליזה יופה; חברת הפקה: ישי הדס; במאית: דפנה לוין.