דוד דגן, 40, מונה למנהל תחום יישומי תוכנה באגף G-Marketing של חברת GSTAT. אגף G-Marketing הוא מרכז ההתמחות של GSTAT העוסק בשיווק ממוקד, וכולל מעל 100 מומחים לשיווק ממוקד ו-CRM אנליטי.
במסגרת תפקידו החדש, יהיה דגן ממונה על יישום ותחזוקת מערכות Unica, המיוצגות בארץ על-ידי GSTAT. בין המערכות: מערכת לניהול מבצעים, Web Analytics ו-Real-Time Interaction. כמו-כן, יעסוק ביישום ותחזוקה של מערכות Xeligence, פרי פיתוח של חברת GSTAT, בינהן, מערכות הממליצות על דרכים לשימור לקוחות ומערכת NBO, הממליצה על המוצר הבא המתאים ללקוח.
לדגן ניסיון קודם של 12 שנים בעולם הטלקום ומערכות מידע הכולל פיתוח, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פרויקטים ב-013 Netvision וכמפתח ומנתח מערכות בסלקום.
דגן מחזיק בתואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים וכן בתעודת מוסמך כמנתח מערכות ומפתח מטעם מכללת ג'ון ברייס הדרכה.
אודות GSTAT
GSTAT מובילה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל תוך מתן מענה כולל להיבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני תחומי ליבה עיקריים: שיווק ממוקד לקוח וניהול סיכוני אשראי, לרבות, יישום הוראת בזל II וסולבנסי II.
GSTAT מציעה ללקוחותיה חבילת פתרונות תוכנה אנליטיים חדשניים - Xeligence - פרי פיתוח מקורי שלה. פתרונות Xeligence מקנים ללקוחותיה את היכולת להגיב להתרחשויות עסקיות מכריעות, באמצעות תהליכי Data Mining ופיתוח מודלים אוטומטיים. כמו-כן, החברה מייצגת בארץ באופן בלעדי את חברת Software UNICA המובילה בעולם בתחום של שיווק ממוקד.
GSTAT הוקמה בשנת 1998 ומעסיקה למעלה מ-170 מומחי כריית מידע המלווים כארבעים ארגונים מובילים בארץ בתחום הפיננסים, הטלקום, הקימעונאות והבריאות, ביישום מערכות אנליטיות ועסקיות מתקדמות. בשנת 2009 פתחה החברה סניף חדש בקניה שמיועד לספק פתרונות אנלטייים מתקדמים לחברות במזרח אפריקה, בתחומי ה-BI ,CRM אנליטי, ניהול סיכוני אשראי ויישום הוראת בזל II.