אקסנצ'ר (accenture) ישראל תקיים החודש כינוס בנושא בינה עסקית (Business Intelligence) וניהול מידע (Information Management), בסימן "Smarter Decisions, Better Results".
בכירים בתעשיה בישראל ובאקסנצ'ר יסבירו כיצד יש ליישם בינה עסקית בארגון על-מנת לקבל החלטות יעילות המבוססות על עובדות אנליטיות, ובכך לשפר את השירות ללקוח, היעילות התפעולית, הביצועים והרווחיות.
הכינוס, שייערך ביום רביעי, 28 באפריל במלון דן אכדיה בהרצליה, ייפתח בהרצאה מפי רויס בל, מנכ"ל חטיבת שירותי ניהול המידע באקסנצ'ר העולמית, בנושאים:
אנליזה כיתרון תחרותי - איך הצליחו חברות חדשניות מובילות לבסס אסטרטגיות עסקיות של תמחור, מלאי או ניהול כישרונות על יכולות אנליטיות במקום על אינטואיציה. מנהלים בחברות אלו עשו שימוש בנתונים, ניתוח נתונים והסקת מסקנות שיטתית לצורך קבלת החלטות המשפרות את יעילות החברה, ניהול הסיכונים שלה ושורת הרווח.
אנליזה בפעולה - כיצד יכולים ארגונים מכל קצוות הקשת העסקית להפוך לגופים מבוססי החלטות אנליטיות, באמצעות מסגרת פעולה, כלי הערכה, ותובנות עסקיות.
את הכינוס יחתום פאנל בכירים, בהנחיית העיתונאי והפרשן הכלכלי הבכיר
סבר פלוצקר, בהשתתפות אלון רווה - סמנכ"ל הכספים, צים; ורדית גונדטר דרוקמן - סמנכ"ל שיווק לאומי קארד; יוסי שנק - מנהל מערכות המידע, חברת חשמל; שי אלמוג - סמנכ"ל שיווק הריבוע הכחול; ורויס בל מאקסנצ'ר העולמית.
אודות אקסנצ'ר אקסנצ'ר (accenture. ניו-יורק: ACN) מעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם. החברה, מחויבת לחדשנות,ומסייעת ללקוחותיה - עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים. עם מומחיות עמוקה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח-האדם, הטכנולוגיה והכישורים הנחוצים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.
החברה מעסיקה מעל ל-177 אלף איש ב-52 מדינות ברחבי העולם, לקוחותיה פזורים ב-120 מדינות, והכנסותיה נטו בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2009, הסתכמו ב-21.58 מיליארד דולר.
אקסנצ'ר ישראל הוקמה בשנת 2001 ועובדת עם הארגונים המובילים בארץ במגוון מגזרי תעשיה.
www.accenture.com.