מעדני מיקי, מהמובילות בארץ בתחום ייצור סלטים מצוננים ומעדני דגים, השיקה לאחרונה את מותג פיסקריום המחליף את דגי תנובה לאחר שנרכש על-ידה לאחרונה, הכולל עשרות מוצרים של מעדני דגים. מותג פיסקריום עבר לאחרונה מיתוג מחדש לאחר שעוצבו לו אריזות חדשות בגוון אדום הממשיך את הקו של האריזות הישנות של דגי תנובה וכן לוגו חדש.
במטרה להחדיר את המוצר לשוק, יוצאת מעדני מיקי לראשונה במבצעי מחירים של הנחות בשיעור 50% על המוצר השני: קנה אחד קבל את השני בחצי מחיר. לצד זאת מזמינה החברה את הציבור לשלוח אליה מתכונים המשלבים דגים וגבינות תחום שטרם זכה לפופולריות במטבח הישראלי. את המתכונים הנבחרים תפרסם החברה באתר האינטרנט שלה ותזכה את שלושת השולחים הראשונים בסל מוצרים בשווי 500 שקלים האחד.
תזמון המבצע נבחר לקראת חג השבועות המאופיין במאכלי גבינה אותם ניתן לשלב במעדני דגים במתכוני חג מומלצים שהכינו שפים מובילים דוגמת השף גיא פרץ המשמש כיועץ הקולינרי של מעדני מיקי.
את מתכוני הדגים בשילוב גבינות של השף גיא פרץ ניתן להשיג דרך אתר החברה בכתובת:
www.mikideli.co.il.
מבצעי המחירים כוללים את המוצרים: איקרה לבנה, איקרה אדומה, מקרל בשמן, פילה מטיאס בשמן, פילה מטיאס עם בצל בשמן, פילה הרינג כבוש עם בצל, סלמון מעושן 100 גרם, סלמון מעושן 200 גרם.
במעדניות המבצע כולל רק את מוצרי דג הסלמון "קנה 400 גרם ושלם על 300 גרם בלבד".