קמפיין קיץ חדש של חברת התיירות נתור מרענן את הסלוגן הרשמי והמוכר של החברה "חופשה בראש שקט". הקמפיין עולה בפריסה ארצית בעיתונות, ברדיו, באינטרנט ובחסויות טלוויזיה.
עלות הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הינה 3 מיליון שקלים, והוא יימשך כחודשיים. במסגרת הקמפיין החליטה נתור לרענן את הסלוגן הוותיק שמזוהה עימה למעלה מ-20 שנה, וכעת הוא חוזר לקדמת הבמה בקמפיין החברה. הקמפיין מציג את שלל מוצרי החברה ומעודד את ציבור הטיילים הישראלי לראות עולם לקראת עונת הקיץ הבאה עלינו לטובה.
לדברי רון שחף, מנכ"ל נתור, "כיום מציעה נתור את מגוון מוצרי התיירות הרחב ביותר באיכות הגבוהה ביותר תוך מתן תמורה מלאה לכסף. הקמפיין החדש נועד לחשוף את הקהל הרחב לשלל מוצרי החברה וזאת באמצעות הסלוגן 'חופשה בראש שקט'. על-פי המחקרים שלנו מרבית הציבור מקשר באופן כמעט מיידי את הסלוגן הוותיק והקליט עם שם החברה. החלטנו לשים דגש על הסימסא שהפכה גם למנגינה מוכרת לכל".
חברת נתור הינה חלק מקבוצת איי.די.בי תיירות ומובילה בארץ את תחום הנסיעות והתיירות. נתור מציעה מגוון רחב של שירותים בכל תחומי התיירות כדוגמת: טיולים מאורגנים ליחידים ומשפחות, טיולים מאורגנים לדוברי רוסית וגיל הזהב, בתי מלון בחו"ל, חבילות נופש, חבילות לנוסע העצמאי, הפלגות, חבילות סקי, חבילות ספא ועוד.