חברת גולד ליין המתמחה במוצרי חשמל, יוצאת החודש בקמפיין המתמקד במאוורר - "טורבו הוריקן", מוצר הדגל של החברה.
קמפיין גולדן ליין יופץ תחת הסיסמא: "מאוורר-העל טורבו הוריקן. מי צריך מזגן?!", באמצעות חברת פוזישיין מדיה, בתקציב של כשלושה מיליון שקלים.
לטורבו הוריקן עוצמה אדירה, עיצוב חדשני ודקורטיבי, טכנולוגיה המבוססת על פעולת יניקה ודחיסת אוויר, לעומת סיבוב להבים כמקובל.
הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 9, שילוט בפריסה ארצית, מודעות בעיתונים, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופרסום במגזר החרדי והערבי.
יוסף חיים, מנכ"ל גולד ליין: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למוצרי החברה. על-פי בדיקות וסקרים עולה, כי כמעט בכל בית אב בישראל יש מוצר של גולד ליין".