מותג שעוני היוקרה EMBOSS עולה לראשונה בשילוט חוצות בשלושה מיקומים מרכזיים: כביש איילון, רחוב אבן גבירול פינת דיזנגוף בתל אביב וכביש חיפה. היקף ההשקעה בקמפיין החוצות נאמד במיליון שקל.
הדוגמן הבינלאומי, רוס סטיוארט, נבחר לפרזנטור של המותג ומחזיק גם בייחוס המשפחתי כאחיין של בונו, סולן להקת יו-2. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן & נהרדעא.
בחמש השנים האחרונות הוביל רוס סטיוארט קמפיינים למותגי על כדוגמת: גוצ'י, קוואלי, טופ מן, פיטר אלכסנדר, Just Jeans Evisu. וכן כיכב על שערי המגזינים KULT ו-Barbeques Galore.
מלבד שילוט חוצות, כולל הקמפיין גם קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט וטלוויזיה, בהשקעה כוללת של שלושה מיליון שקלים. קונספט הקמפיין הוא צבעוניות דרמתית, אופנה כאומנות ועוצמה גברית ונשית, ברוח הצילומים הנועזים של צלם האופנה הבינלאומי, דיוויד לה-שאפל.
מותג שעוני היוקרה EMBOSS פועל באמצעות חנויות דגל בדיזנגוף סנטר תל אביב, קניון ארנה הרצליה, מתחם וואן פלאזה באר שבע, טיילת רויאל ביץ' אילת, וכן ב-50 נקודות מכירה של משווקים מורשים ברחבי הארץ וברשת אימפרס.