בהמשך למהלך המיתוג של תנובה, לאחר הצלחת הקמפיינים לחלב ולגבינות הלבנות, תנובה עולה בקמפיין חדש לקוטג' תנובה - אחד המוצרים האהובים ביותר על קהל הצרכנים הישראלי, תחת המסר "טעם של בית ישראלי".
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, ממשיך את השפה התקשורתית של מותג תנובה, המעבירה בצורה וויזואלית את חווית "לגדול בבית ישראלי" המשותפת לכולנו.
קמפיין קוטג' תנובה החדש מעביר באופן וויזואלי את חווית הבית הישראלי, בדגש על טעם ישראלי. הסיטואציות בסרט מתארות במגוון דרכים כיצד כל אחד מאיתנו הכי אוהב להתענג על הטעם של קוטג' תנובה - על לחם טרי, עם סחוג או מלפפון.
לפי סקר שנערך לאחרונה, נמצא כי 3 מתוך 4 ישראלים מעדיפים את הטעם של קוטג' תנובה (מידע שיווקי סי.איי, מאי 2010). בהתאם לכך, סרטון הפרסומת ממחיש כי קוטג' תנובה הינו מוצר אהוב במיוחד על קהל הצרכנים הישראלים, שגדלים על אותו טעם מוכר.
הקמפיין מיועד לעלות לאוויר בתחילת יוני.
עד כה פרסומות המיצוב של תנובה תחת הסלוגן "לגדול בבית ישראלי" זכו להצלחה רבה: סרט מיצוב קורפורייט תנובה זכה מקום ראשון בפרסומות הזכורות ושני בפרסומות האהובות (לפי סקר מכון גאוקרטורפיה 10.2.10) וכן קיבל מקום ראשון בדירוג הפרסומות המדוברות ברשת- כ82% מהצרכנים אהבו אותן. בנוסף, סרט מיצוב חלב תנובה זכה מקום ראשון בפרסומות האהודות (לפי סקר מכון גאוקרטורפיה 22.4.10).