תקציב חדש לציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי: אחרי שנים ארוכות ללא משרד פרסום, רשת הפנינג בחרה להעביר את התקציב לציבלין.
הפנינג היא רשת חנויות המתנות הגדולה והוותיקה בישראל. הרשת מונה 43 סניפים בפריים לוקיישן בקניונים המובילים ברחבי הארץ, ומתמחה במתנות לכל גיל ולכל אירוע, בדגש לילדים ולצעירים. הרשת חוגגת 24, והקמפיין הראשון שציבלין יעלו יהיה תחת אירועי יום ההולדת לרשת, תחת הסלוגן "הפנינג - מתנות שוות לכו-לם".
הפנינג הקצתה תקציב פרסום של 3 מיליון שקלים ב-2010, שיושקעו בטלוויזיה ובאינטרנט. השבוע יעלה קמפיין ראשון לרשת בערוצים הטלוויזיה המסחריים, אשר ילווה את חגיגות יום ההולדת ה-24 לרשת, ויציע 24 אחוזי הנחה על מוצרי החנות, לצד פעילות נרחבת ברשתות החברתיות. במהלך גרילה אותרו עשרות אלפי חוגגי יום הולדת, שיקבלו 24 אחוזי הנחה נוספים על ההנחה הקיימת.
דודי ברסלר, מנכ"ל ובעלי רשת הפנינג, מסר בתגובה: "אני שמח שנכנס להפנינג דם צעיר, שיעזור לנו לפענח את הנוסחא בהבנת קהל היעד המורכב שלנו. אנחנו מאמינים שעם אצבע על הדופק, ציבלין ייקחו את הפנינג לשיאים חדשים".
החיבור להפנינג הוא צעד טבעי לציבלין תקשורת צעירים, שבארסנל לקוחותיהם ניתן למצוא יצרני ויבואני צעצועים רבים, כשבמרכזם דיאמנט (מפיצת ספין מאסטר), סקאל (נציגי מאטל העולמי) ואילנית (בראץ, לגו, דיסני). ציבלין תקשורת צעירים שיתפה בעבר פעולה עם רשת הפנינג בהעלותם קמפיין פיילוט לקראת חג חנוכה, בשיתוף עם דיאמנט.
ציבלין תקשורת צעירים נוסדה לפני תשע שנים על-ידי אורן ציבלין, מנכ"ל החברה. המשרד מתמחה בפנייה ממוקדת לילדים, משפחות וצעירים, ומנהל מחקר שיווקי שוטף בקרב צעירים. בין לקוחות המשרד הבולטים: בנק הפועלים, סידס, גלובוס גרופ, בזק, אסם, דיאמנט, סקאל, עיר המלכים, פיקוד העורף, משרד הבריאות, רשת הפנינג, בורגראנץ' ועוד. אתר החברה:
www.zivlin.com.