לראשונה קמפיין השוואתי בשוק הקרמיקה, המציג לצרכן את מחירם של מגוון מוצרים ומותגים ברי השוואה הנמכרים ברשתות השונות.
לדברי שלום ג'נהשוילי, מבעלי הרשת: "הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להעניק ללקוח נקודת מחשבה שיבדוק וישווה ולא יבחר באולמות התצוגה הנוצצים אלא במחיר הטוב ביותר. בקרמיק דיפו יצרנו מערך לוגיסטי, שירותי ותפעולי השונה מיתר שחקני השוק, מה שמאפשר לנו להציע מחיר הוגן ואטרקטיבי והכי חשוב להתחייב לסל השיפוץ הזול ביותר".
לקרמיק דיפו שישה סניפים ועד סוף שנת 2011 בכוונתה לפתוח ארבעה סניפים נוספים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי בהשקעה מדווחת של 1.3 מיליון שקלים ויכלול רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום על גבי אוטובוסים.
קרמיק דיפו, הינה רשת המתמחה בשיווק מוצרי ריצוף, חיפוי וכלים סניטריים אשר הוקמה לפני כחמש שנים וחרטה על דגלה להציע ללקוח את סל המוצרים במחיר המשתלם ביותר לצד שירות, אמינות ומקצועיות מרביים, לראשונה, בשיטת "שלם וקח". קו המוצרים של הרשת כולל מגוון רחב של אריחים וחיפויים של מותגים בינלאומיים, דקורים ופסי קישוט, ברזים, כלים סניטריים, אביזרי אמבטיה, מקלחונים ושאר מוצרים לעיצוב הבית. לקרמיק דיפו שישה סניפים ועד סוף שנת 2011 בכוונתה לפתוח ארבעה סניפים נוספים.
www.ceramicdepot.co.il.