ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג לואקר בישראל, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי לוופל הפרימיום היוקרתי - טורטינה.
הקמפיין באמצעות יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG יכלול סרטון פרסומת שיעלה במשך שלושה שבועות באולמות הקולנוע של סינמה סיטי ברמת השרון. באותו מתחם תתקיים גם פעילות קידום מכירות במסגרתה יחולקו עשרות אלפי דוגמיות של הוופל המשובח. היקף הקמפיין נאמד בכ-180 אלף שקלים והסיסמא שתלווה אותו: "טורטינה - התענוג המושלם".
טורטינה, וופל הפרימיום היוקרתי של מותג לואקר מוצע בשני טעמים - טורטינה אורגינל הנמכר כחטיף בודד או במארז שישיות וטורטינה שוקולד מריר הנמכר במארז שישיות בלבד. חטיף הטורטינה עשוי עלי וופל עגולים, פריכים ונימוחים, ממולאים בשכבות קרם אגוזים סמיך ועשיר המכיל 30% אגוזי לוז איטלקיים, המצופים בשוקולד איכותי ומעולה. כל אלו ביחד, הופכים את טורטינה של לואקר לחוויית טעם מפנקת, מענגת ומושלמת.
קרדיטים:
מנהלת מחלקת לקוחות: דנה לופבן, תקציבאי: מקס גיפס, מנהל מחלקת המדיה: ליאור גרינץ, פלנרית מדיה: מרים פינק, מנהל קריאיטיב: אופיר מירב, קופי: אילן נחמיאס, ארט: אסתי שקד, הפקה: דנה קארו, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.