|
הילה אלפרט וילדיה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קמפיין תוכן שיווקי אינטרנטי לחברת MEDRAFT, בהשקעה של מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין הייחודי, "הכוכבים בטיולי טבע והרפתקאות", נשלחו ארבעה סלבריטאים לטיולי הרפתקאות בארבעה מיעדי החברה.
צופית גרנט נסעה עם שלוש חברות למונטנגרו, הילה אלפרט נסעה עם שני ילדיה לרומניה, דורון ג'מצ'י נסע עם משפחתו לטירול ודורי בן זאב נסע עם חברים לגאורגיה. מכל אחד מהטיולים הופקו ארבעה סרטונים חווייתיים בני כ-4 דקות כל אחד, בהם נחשף הז'אנר של טיולי טבע והרפתקאות, למשפחה ולמבוגרים, והועלו לפייסבוק ולאתרי תוכן נוספים באינטרנט.
"שיווק מוצרי התיירות הייחודיים של MEDRAFT באמצעות קמפיין של תוכן שיווקי באינטרנט, שהוא פלטפורמה חזקה בתחום התיירות מעביר את המסר החווייתי של המוצר בצורה הטובה והמשכנעת ביותר. הצופים מזדהים עם דורי שנקלע לסופת שלגים בקווקז ועם דורון החותר עם ילדיו ברפטינג בנהר גועש בטירול, מתמוגגים עם הילה מהארוחה הנפלאה שהכינו לה בכפר סכסוני ורוצים להצטרף עם צופית למנזר במונטנגרו" אומר עומר פלום, מנכ"ל חברת MEDRAFT.
עד כה נרשמו למעלה מ-80 אלף כניסות למיני סייט שהוקם במיוחד לקמפיין ונמצא ברשת, כשזמן השהייה הממוצע עומד על כ-8 דקות לגולש. לצד הסרטונים מכיל המיני סייט מידע וכתבות תוכן מרתקות על יעדי החברה וטיפים למטיילים. "הסרטונים מייצרים באזז ברשת ויוצרים גירוי, עניין והנעה לפעולה אצל הצופים. אנו מקבלים בעקבות הקמפיין פניות רבות מאוד שרובן גם גוררות בעקבותיהן הזמנת טיול" מוסיף פלום.
"התכנים מטיולי הכוכבים של MEDRAFT מעבירים בדרך הטובה ביותר את המסר של טיולי טבע והרפתקאות", אומר אייל בר, מנכ"ל משרד הפרסום אקספרט.
חברת MEDRAFT מתמחה בטיולי טבע והרפתקאות, הן למבוגרים והן לכל המשפחה, ביעדים שונים ברחבי העולם - מונטנגרו, גאורגיה, הפירנאים, רומניה, מרוקו, מונגוליה ועוד. טיולי החברה מאפשרים לחוות את המדינה באופן בלתי-אמצעי, נופים קסומים ופראיים בפינות נידחות, תרבות צבעונית ומטבח מקומי עשיר ואקזוטי.
משרד הפרסום: אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי; תקציבאית: הילית סהר; תקציב: מיליון שקלים.