תוכנית העשרה חדשה של בית ספר לעיתונות כותרת באוניברסיטת תל אביב המיועדת למורים, ליועצים חינוכיים, למנהלים ולמפקחים בכל מסגרות החינוך, מציעה מפגשים עם אנשי תקשורת מובילים בתחומם כדי להתחקות אחר המגמות העתידיות בתחומי דוקו אקטיביזם, ניו מדיה, הרשתות החברתיות, עולם הריאליטי, תרבות הסלבריטי, ספרים וקריאה בעידן הבלוגים, חידושי השפה העברית בתקשורת ועוד.
המפגשים כוללים התנסות מעשית באולפני הטלוויזיה הרדיו וחדר החדשות של "כותרת".
עולם התקשורת מעצב את עולמם של הצעירים: קובע אופנות וטרנדים, יוצר גיבורי תרבות ודמויות להזדהות, משקף ערכים ומשנה אותם, משפיע על שפת הדיבור ודרך ההתקשרות... ומגדיל את הפער הבין דורי.
שלשום עוד דיברו בכיתה על גוגל ונוקיה, אתמול שוחחו על פייסבוק ואיי-פון, היום כולם מדברים על טוויטר ואיי-פד, ומחר יהיה זה ענן המידע וגוגל TV, כך - יום רודף יום ועולם התקשורת משתנה בקצב מהיר לנגד עינינו. זהו שינוי המציב אתגר גדול מאוד בפני אנשי חינוך, הפוגשים את השינויים הללו בזמן אמת, אצל תלמידיהם.
תוכנית ההעשרה המוצעת מיועדת לאנשי חינוך לשם התמודדות עם הפער ההולך וגדל הזה. במסגרת התוכנית, יערכו המשתתפים היכרות מעמיקה עם עולם התקשורת העכשווי כפי שהוא נחווה על-ידי הצעירים של היום. התוכנית מופקת בשיתוף המרכז האוניברסיטאי לפיתוח סגל בחינוך ומוכרת לגמול השתלמות. התוכנית תופעל מחודש אוקטובר הקרוב.
כותרת הוא בית הספר המוביל בישראל המכשיר עיתונאים בתחומי העיתונות הכתובה והמקוונת, הטלוויזיה והרדיו. במשך 20 שנות קיומו הכשיר בית הספר מאות בוגרים המאיישים עמדות מפתח בכל תחומי התקשורת, התעשיה והניהול.
בית הספר מפעיל השנה עוד שתי תוכניות חדשות: לימודי עיתונות ומיומנויות תקשורת לתלמידי תואר שני באוניברסיטת תל אביב, וקורסי קיץ לבני נוער בשיתוף נוער שוחר מדע.