חברת סמל"ת יבואנית פיאט לישראל יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לתוכנית הרכישה Fiat Relax - תוכנית רכישה שמטרתה הענקת שקט נפשי מדאגות לרוכשי רכב פיאט חדש. הקמפיין בעלות של שלושה מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי, בפרסומת בטלוויזיה, בשלטי חוצות, פרסום בעיתונות ובאינטרנט. הקמפיין ילווה בסיסמה: "Fiat Relax תוכנית בלעדית לרכישת רכב חדש".
במסגרת החבילה שתוענק לכל רוכש ללא עלות כספית יזכו הרוכשים לשלוש שנות אחריות מלאות ללא הגבלת ק"מ, התחייבות לטרייד-אין עבור רכבם הנוכחי במחיר מחירון, התחייבות לרכישה עתידית של הדגם שיקנו במחיר מחירון, מימון גמיש שיכלול מקדמה, 36 תשלומים והלוואת בלון לסוף התקופה, טיפולים ללא חיוב למשך שלוש שנים ואף פינוקים כגון רכב חלופי עד מסירת הרכב החדש ושטיפת המכונית בחינם במשך 3 שנים.
"זה לא סוד שרבים מהרוכשים הפוטנציאליים של רכב חדש מודאגים מנושא אמינות הרכב, עלויות האחזקה או ירידת הערך", מסביר מנהל מותג פיאט, יוני אבי-טוב. "תוכנית הרכישה החדשה עונה בדיוק על הצרכים הללו - האחריות הורחבה לשלוש שנים ללא הגבלת ק"מ, הטיפולים השוטפים בתקופת האחריות הם ללא תשלום ואנו מתחייבים בפני הלקוח לרכוש את הרכב בעתיד במחיר המחירון. שלל ההטבות הנוספות יאפשרו לרוכשי פיאט ליהנות משקט נפשי ומכל הדאגות המלוות תהליך רכישת רכב חדש. אני חושב שתוכנית הרכישה הזו מעידה עד כמה אנחנו מאמינים במוצרים שאנו מוכרים".