רשת "מגה" יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי וראשוני מסוגו עם תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "
כוכב נולד", שמטרתו מיצוב וחיזוק המותג הפרטי. במסגרת המהלך יימכרו בכל סניפי מגה מארזי אירוח עם מותגי המותג הפרטי ממותגים תחת השם "מארז כוכב נולד", הכוללים בתוכם תמונות וחתימות אישיות של כוכבי התוכנית וקלף עם קוד אישי באמצעותו ניתן לזכות בפרסים, במחיר אטרקטיבי של 29.99 שקל.
במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, בכל מארז יופיע קוד שבאמצעותו יוכל הצרכן להיכנס לאתר mako או לאתר מגה בול, ולהשתתף במשחק טריוויה המזכה בפרסים מעולם התוכן של "כוכב נולד", כגון השתתפות כקהל בתוכנית, מפגשי מעריצים עם הכוכבים, והפרס הגדול: יום שלם עם הפיינליסטים, הכולל צילום קליפ אישי על בימת הגמר של "כוכב נולד".
רשת "מגה" הינה רשת המזון הראשונה שהשקיעה מאמצים שיווקיים ופרסומיים למיצוב המותג הפרטי שלה, כאשר עם השקת מותג פרטי מגה, הייתה הראשונה שיצאה בקמפיין פרסומי נרחב, שיצר הד ציבורי והפך לשיחת היום. כעת החליטה הנהלת הרשת להוביל מהלך אסטרטגי שיווקי נוסף לקידום המותג הפרטי, באמצעות תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" שמטרתו להפוך את המותג הפרטי למותג עצמאי גדול ומצליח העומד מול מותגים מוכרים וחזקים.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל ריבוע כחול: "שיתוף פעולה עם תוכנית "כוכב נולד" נעשה כצעד נוסף במהלך האסטרטגי של הרשת לקידום וחיזוק המותג הפרטי כשמטרתו להפוך את המותג הפרטי מגה לכוח מרכזי בתחום מוצרי הצריכה בישראל. הבחירה ב"כוכב נולד" נעשתה בשל החיבור בין תפיסת התוכנית כתוכנית המייצרת כוכבים מוכשרים, לערכי המוסף של המותג הפרטי של הרשת המשווקת מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, בעלי ערך וחוויה ייחודית וחדשנית כשהלקוח תמיד במרכז".
המותג הפרטי מגה מהווה את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של רשת הריבוע הכחול ועומד היום על כ-8% ממכירות הרשת. תחת המותג הפרטי משווקים כ-800 מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות במחירים הזולים בכ-15-25% מהמוצרים של החברות האחרות.