ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, מעלים חמישה קמפיינים בשבועות הקרובים לחמשת סרטי הקיץ הגדולים למשפחה, לשלושה מפיצים שונים. בכך הופכים ציבלין לגוף הדומיננטי ביותר בפרסום ושיווק תוכן קולנועי לצעירים ולמשפחה.
מדובר בסרטים "נני מק'קפי 2", בכיכובה של אמה תומפסון ובהפצת גלובוס גרופ, הסרט הצרפתי "החברים של ניקולא", שהפך לשובר קופות גדול בצרפת, בהפצת בתי קולנוע "לב", הסרט "קופים בחלל 2", שחלקו הראשון זכה להצלחה גדולה בארץ בקיץ החולף, בהפצת אינדיפנדנט דיסטריביושן, הלהיט הגדול של יוניברסל "גנוב על הירח" שיצא בגרסת תלת מימד והפרסום האינטרנטי של הלהיט הגדול של דרימוורקס "שרק 4".
כל הסרטים ילוו בקמפיינים בטלוויזיה, באינטרנט, בפרינט ובחוצות, בהיקף כולל של 1.4 מיליון דולר.
המפיצים נערכים לקיץ מוצלח במיוחד בבתי הקולנוע, הן בזכות מגוון הסרטים הרחב, להיטי התלת מימד והשקת הקומפלקסים המושקעים החדשים דוגמת סינמה סיטי החדש בראשון לציון ורב חן המחודש בתל אביב.
התחרות בין הסרטים מחייבת, לצד הפרסום השגרתי מעל הקו, יצירתיות מיוחדת, שתגרום לבאזז שיביא צופים. לשם כך פתחו כל כוכבי שרק כרטיסים בפייסבוק, בו הם משתפים את חבריהם בסודות מאחורי הקלעים, נני מק'פי תלתה באופן מחתרתי שליטים לקידום שירותיה כשמרטפית, ואילו "גנוב על הירח" העלים מונומנטים ישראלים ברוח הסרט.
ההערכה היא, כי חמשת הסרטים יביאו ביחד למעלה ממיליון צופים, ויגלגלו כעשרה מיליון דולר בקופות.
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים מסר: "סרטי הקולנוע הם אהבה ותיקה שלנו, שמאתגרת אותנו בכל סרט מחדש במציאת פיתרון יצירתי. הקסם הוא, שמבחן התוצאה מגיע תוך שבוע - הצופים מצביעים ברגליים, והאפקטיביות של הפרסום נמדדת באורח מדויק, יותר מכל מוצר אחר. אנחנו מאמינים שיהיה קיץ טוב".
ציבלין תקשורת צעירים נוסדה לפני תשע שנים על-ידי אורן ציבלין, מנכ"ל החברה. המשרד מתמחה בפנייה ממוקדת לילדים, משפחות וצעירים, ומנהל מחקר שיווקי שוטף בקרב צעירים. בין לקוחות המשרד הבולטים: בנק הפועלים, סידס, גלובוס גרופ, בזק, אסם, דיאמנט, סקאל, עיר המלכים, פיקוד העורף, משרד הבריאות, רשת הפנינג, בורגראנץ' ועוד. אתר החברה:
www.zivlin.com.