ביטוח 9.000.000 מעלה קמפיין פרסומי נוסף במסגרת קמפיין הריאליטי. לאחר שבפרסומות הקודמות קיבלו עוברי-אורח כסף תמורת קפיצה למיכל עמבה, שתייה של שייק ווסאבי, תספורות בעיצוב של חיות ואכילת תבנית ביצים קשות, מזמין עתה איבגי את העוברים ושבים להכניס את היד למיכל מלא בחרקים ושרצים ולשלוף מתוך שטרות כסף בסכום של 400 שקל.
המסר הראשי אותו מקדם הקמפיין: אפשר לעשות הרבה דברים בשביל כסף, ואפשר פשוט לחסוך מאות שקלים ברכישת ביטוח מקיף לרכב.
קמפיין הריאליטי עלה לאוויר בחודש מרס כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9.000.000. את הקמפיין מנחה השחקן משה איבגי המגלם מנחה תוכניות ריאליטי, אשר עוצר אנשים ברחוב ומציע להם מאות שקלים בתמורה למשימות ריאליטי מטורפות. הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ-400,000 דולר.
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתה, מנהלים ותוכניות חיסכון.