בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מחלבת טרה מרחיבה את פעילותה בקטגוריית משקאות החלב
|
- הודעה מטעם טרה
מאת:
אורן לוי | | יפה אפרתי תקשורת
|
המחלבה מרחיבה את פעילותה בקטגוריית משקאות החלב ומשיקה בימים אלו שוקו בשקית המיועד לילדים. כפנייה לקהל זה בחרה מחלבת טרה לעצב את השקית בדמותו של מותג הילדים האהוב בוב ספוג, בשילוב שפת כתמי הפרה של טרה. השוקו שקית החדש של טרה מיוצר מ-100% חלב טרי, אשר מעניק לו את טעמו המצוין. שקית השוקו של טרה, בעלת תכולה קטנה יותר, רק 180 מ"ל לעומת הקיים בשוק 225 מ"ל. בכך מאפשרת טרה להפחית את צריכת הסוכר שצורך הילד בכל שקית שוקו. שקיות השוקו ישווקו כיחידות בודדות ובמאגדות של 6 שקיות במחיר אטרקטיבי של 9.99 שקלים. ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק בטרה: "מחלבת טרה עברה בשנים האחרונות שינוי מהותי. חלק גדול מהשינוי היה שיפור איכות וטעם המוצרים. במהלך תהליך פיתוח ממושך הצלחנו לפתח שוקו מצוין מ-100% חלב טרי. במבחני טעימה שערכנו קיבלנו ציונים גבוהים במיוחד והתקבלות מצוינת למוצר. לאור זאת החלטנו להיכנס גם לסגמנט שקיות השוקו ובכך להרחיב את פעילותנו בקטגוריה". דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה: "במחקר שערכנו גילינו כי חוזק המותג בוב ספוג הוא מהגבוהים ביותר בקרב הילדים. לטרה הייתה את האפשרות לבחור, שהרי עם בוב ספוג אנו כבר עובדים בגבינה המוקצפת. לאור עוצמת המותג בוב ספוג ושפת המותג של טרה החלטנו לשלב בעיצוב האריזה בין הדמות של בוב ספוג ובין שפת כתמי הפרה של טרה". קטגוריית משקאות החלב במדינת ישראל מגלגלת כ-400 מיליון שקלים בשנה כאשר סגמנט השקיות הוא הגדול ביותר ומהווה כ-30%. שוקו טרה בעל כשרות מהדרין של אגודת ישראל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות המזון ברחבי הארץ.
|
תאריך:
|
11/07/2010
|
|
|
עודכן:
|
11/07/2010
|
|
אורן לוי
|
|
חברת אוכל ביתי ניר עציון (בבעלות מושב שיתופי ניר עציון), המתמחה בייצור ושיווק אוכל מוכן בשוק המוסדי, המקצועי והקמעונאי, מרחיבה את פעילותה בקבוצת טבע - החלה לספק בימים אלה שירותי הסעדה למפעל שלישי של הקבוצה - מגדה טבע בקריית שמונה, המעסיקה כ-150 עובדים. עד היום מספקת ניר עציון שירותי הסעדה לחברות טבע בנתניה ופתח תקוה - כ-500 ארוחות צהריים וערב מדי יום.
|
|
|
|
|
|
חברת קומסקיור, נציגת ESET בישראל הודיעה היום על כוונתה להגדיל את מערך התמיכה הטכנית בישראל ב-50%. כיום צוות התמיכה הטכנית מונה ארבעה אנשים שבראשם עומד אמיר כרמי בתור מנהל המחלקה.
|
|
|
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G- GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יחסי ציבור, לצד פעילות שיווקית, זכה בשני תקציבי יחסי ציבור חדשים למחלקת האופנה, אופנת הגברים Mania וכן, חברת התכשיטים והאקססוריז סיילו ליין.
|
|
|
חברת הנקל סוד, המתמחה בשיווק ומכירות בתחום מוצרי הדטרגנטים וקוסמטיקה, מדווחת על מינויו של שמואל נזנין, 50, נשוי + 4, לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. נזנין, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהטכניון, החל את דרכו בהנקל סוד לפני 14 שנים ושימש ככלכלן של החברה ולאחר מכן מונה למנהל הבקרה התקציבית.
|
|
|
|