בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
דני אבן חן מונה ליו"ר הכינוס של האיגוד הישראלי לאיכות
|
- הודעה מטעם פיליפס
מאת:
ענת ליבנה | | עמירם פליישר תקשורת
|
דני אבן חן, סמנכ"ל איכות, מצוינות ורשויות בפיליפס מדיקל מונה באחרונה לסגן יו"ר כינוס האיכות הבינלאומי ה-18 של האיגוד הישראלי לאיכות 2010 וליו"ר כינוס האיכות הלאומי לשנת 2011. אבן חן, בעל תואר MBA מאוניברסיטת Heriott-Watt וחתן פרס רוטשילד מטעם נשיא המדינה 1984, מכהן החל משנת 2001 כסמנכ"ל איכות, איכות סביבה, בטיחות, מצוינות ורגולציה בפיליפס מדיקל. אבן חן הינו חבר הנהלת האיגוד הישראלי לאיכות משנת 2007 מקים ומנהל מגזר איכות ציוד רפואי בו וחבר ועדת בטיחות לציוד רפואי חשמלי במכון התקנים. האיגוד הישראלי לאיכות נוסד בשנת 1973 לשם קידום האיכות בישראל ונמנה עם איגודי האיכות המובילים בעולם. האיגוד הינו עמותה הפועלת כמוסד ללא כוונות רווח (מלכ"ר) והוא מונה כיום כ-1500 מומחי איכות, מהנדסים, הנדסאים, טכנאים, רופאים, מחנכים ומנהלים בכירים בתעשיה ובשירותים העסקיים והציבוריים בישראל. באיגוד חברים בחברות מוסדית כ-200 מפעלים, חברות ומוסדות מהמובילים בתחומם בישראל. הכינוס הבינלאומי ה-18 של האיגוד הישראלי לאיכות 2010 יתקיים בתאריכים 15-17 בנובמבר במלון דוד אינטרקונטיננטל בתל אביב. נושא הכינוס השנה הינו "שיתוף במצוינות גלובלית" וייבחנו בו תוך דיונים מעמיקים נושאים מרכזיים כגון: אחריות תאגידית-סביבתית-חברתית, חידושים בניהול האיכות, ניהול סיכונים ארגוני כולל, ניהול בטיחות וגהות בתעסוקה, ביטחון לאומי ואבטחת מידע ועוד. אודות רויאל פיליפס אלקטרוניקה רויאל פיליפס אלקטרוניקה הולנד (NYSE: PHG, AEX: PHI) הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולתנאי מחייה ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים ברי קיימא. כמובילה עולמית בתחומי הבריאות, המוצרים הצרכניים והתאורה, משלבת פיליפס פתרונות טכנולוגיים ועיצובי מוצר המתמקדים בצרכן, ומפותחים בהתאם להבנה מעמיקה של בסיס הצרכנים ומיצוב מותג הדוגל ב"הגיון ופשטות". מטה חברת פיליפס ממוקם בהולנד, והיא מעסיקה למעלה מ-116,000 עובדים בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2009 הציגה החברה מכירות בסך של 23 מיליארד אירו. פיליפס היא מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפולי חירום וטיפולי בריאות ביתיים, כמו-גם פתרונות תאורה המאפשרים חסכון באנרגיה ויישומי תאורה חדישים בנוסף למוצרים צרכניים לשימוש אישי המעצימים את רווחתו והנאתו של המשתמש. לחברה מוצרים מובילים בתחום מסכי טלוויזיה שטוחים, מכונות גילוח לגבר, מכשירי בידור ניידים, ומוצרים בתחום בריאות השן. חדשות אודות פיליפס ניתן למצוא באתר www.philips.com/newscenter.
|
תאריך:
|
22/07/2010
|
|
|
עודכן:
|
22/07/2010
|
|
ענת ליבנה
|
|
בט"ו באב הקרוב, חג האהבה החל ב-25 ביולי, יתקיים ברחבת סינמטק תל אביב החל מהשעה 17:30 אירוע ענק וראשון מסוגו למען חופש בחירה בנישואים. בשיאו של הארוע, שיכלול הופעה של בום פם, מסיבת ענק חינמית, מופעי רחוב, סרטי קולנוע ועוד, ייערך בשעה 19:00 טקס החתונה החילוני-יהודי של הזוג הצעיר יוליה תגיל וסטס גרנין. הזוג יגיע לחופה עם שיירה של אופנועי הארלי ובמהלך הטקס אישי ציבור שונים יברכו את הזוג שבע ברכות - ביניהם אורלי וילנאי פדרבוש, לוסי דובינצ'יק ואסף זמיר, סגן ראש העיר תל אביב.
|
|
|
שר החינוך, גדעון סער, הנחה את אגף התקציבים במשרד להגדיל את תקציב המלגות כך, שבשנה הקרובה (תשע"א) הוא יעמוד בהיקף של 5 מיליון שקלים לעומת 2 מיליון שקלים בשנה הקודמת (תש"ע). יוזכר, כי גם בשנה שעברה הוכפל תקציב המלגות למסעות לפולין (2 מיליון שקלים בתש"ע לעומת 1 מיליון שקלים בתשס"ט). המלגות יינתנו על-פי שני קריטריונים:
|
|
|
ערוץ הספורט ישדר ביום חמישי 22.7.10, את משחק הגומלין של מכבי תל אביב בכדורגל מול קבוצת מוגרן ממונטנגרו במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, בשעה 18:30, בספורט 5. בשבוע שעבר ניצחה מכבי תל אביב בבלומפילד את מוגרן בתוצאה 2-0.
|
|
|
בכל יישובי מרום הגליל ניכרת תכונה לקראת פסטיבל בין הכרמים שייפתח בשבוע הבא (26-30.7). אנשי היישוב אמירים למשל, הכינו תוכנית מיוחדת בשם "אמירים בין הכרמים", במסגרתה יקיימו תושבי כפר נופש הצמחוני בימי הפסטיבל, מיום רביעי 28.7 ועד לסיומו - ימי בתים פתוחים, ימים בהם אמירים פותחת שעריה ומאפשרת לתושבי האזור לנופשים ולמטיילים לבוא, להיכנס לחצרות הבתים, לעשות היכרות עם התושבים וסגנון החיים בכפר, לפגוש את בעלי הסדנאות, המסעדות והגלריות, להכיר את המטפלים ולהשתתף בפעילויות יצירה, בסדנאות והרצאות המועברות כולן על-ידי התושבים.
|
|
|
רב בריח, המובילה את שוק הדלתות המעוצבות בישראל, משיקה לראשונה מאז הקמפיין עם המעצב גדעון אוברזון ב-2007, קמפיין תדמיתי רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.
|
|
|
|