בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
המותג עץ הזית יוצא בקמפיין חדש
|
- הודעה מטעם עץ הזית
מאת:
נטלי מור-אלמליח | | שלמור תקשורת
|
עץ הזית, מותג השמנים המוביל בישראל, משיק בימים אלה שמנים חדשים: שמן זית כתית מעולה ארומתי מודגש וקלאסי מעודן ולרגל ההשקה עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA עם קריינותו של שמעון פרנס. איתן שיינר, סמנכ"ל חטיבת הסחר של עץ הזית: "הקמפיין החדש מעביר היטב את המסר ששמן הזית של עץ הזית הינו שמן זית איכותי שבזכותו כל ארוחה הופכת למצוינת. איכותו הגבוהה של שמן הזית של עץ הזית, המכיל עד 0.5% חמיצות בלבד, מהווה נדבך משמעותי לטעם ולבריאות הארוחה. כך, כל אחד יכול ליהנות מארוחה טעימה ומזינה לצד האיכות והטריות של שמני עץ הזית". הקמפיין מציג סדרה בת שני סרטונים, בהם הקריין שמעון פרנס מציג בכל סרטון "סיפור" עלילתי במרכזו קונפליקט כאשר שמן הזית של עץ הזית הוא "הגיבור" והפתרון הטוב ביותר. שמן הזית של עץ הזית מחבר ויוצר את השילוב המושלם בין כל שחקני העלילה. כך לדוגמא, פרנס מציג את סיפור האהבה בין הדניס, נסיכת ים אריסטוקרטית לבין תפוח האדמה, עובד אדמה פשוט. ואז נשאלת השאלה: "איך תגמר היכרות כזאת?" והתשובה: "בטוב..." שמן הזית של "עץ הזית" - מתכון לבריאות, מחבר בין מרכיבי הארוחה. בסרטון השני מוצגת מלחמת הירקות בין מחנה הירוקים ללוחמים האדומים וכששני הצדדים נפגשים ומתחברים שואל פרנס "איך יגמר הקרב? וכששמן הזית נשפך על המרכיבים פרנס עונה שוב: "בטוב". שמני הזית של עץ הזית הינם שילוב ייחודי של זנים איכותיים הנתמכים בידע של 105 שנים של ניסיון ומומחיות. פיתוח המוצרים כלל פאנלים טעימות רחב בסיוע מיטב המומחים בארץ בתחום. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בעלות של כ-4 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשבועיים. קרדיטים: משרד הפרסום: יהושע TBWA; מנהל קריאייטיב - עמית סטולר; סופרוייזר - עידית רוזנבלום; סמנכ"ל אסטרטגיה - ליאור ארן; פלנרית - נועה בן עטר; ארט דיירקטור - יפית מזרחי; קופירייטר - עוז דויטש; תקציבאית - ענבל דיין; חברת הפקה - יש הפקות.
|
תאריך:
|
22/07/2010
|
|
|
עודכן:
|
22/07/2010
|
|
נטלי מור-אלמליח
|
|
השקת האתר מלווה בתחרות מקורית: קמש, מזמין את כל בעלי הרכבים שחושבים שהגיע הזמן לעשות משהו לטובת הרכב הישן שלהם, להעלות לעמוד הפייסבוק של האתר סרטוני וידיאו המציגים את הרכב שלהם ואת הסיבות שהופכות דווקא אותם לראויים ביותר.
|
|
|
ביום האהבה הקרוב יוכלו זוגות להוכיח שאהבתם מחזיקה באש, אך בעיקר גם במים. לראשונה בישראל, יתחרו עשרות זוגות בתחרות נשיקות המונית מתחת למים במסגרת חגיגות ט"ו באב.
|
|
|
ביום חמישי, י"א באב תש"ע, 22 ליולי 2010, בשעה 19:00, יתקיים ברחבת מוזיאון האצ"ל בתש"ח 'בית גידי' ערב זמר מיוחד לציון 97 שנים להולדתו של מנחם בגין, אשר יציג את סיפור חייו המרתק של בגין דרך הפזמונים שליוו את תחנות חייו ובשילוב סיפורים, תמונות וסרטונים נדירים.
|
|
|
ערוץ הספורט יוצא בפרויקט מיוחד בערוץ GOLD5+ - "הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי", לקראת פתיחת עונת הכדורגל 2010/11. במסגרת הפרויקט שיחל ביום ראשון הקרוב ב-25 ביולי, ייבחרו המשחקים הגדולים של הכדורגל הישראלי. את המשחקים יבחרו הטאלנטים של הערוץ, ביניהם יורם ארבל, מוטי איווניר, שגיא כהן, אבי מלר ושלמה שרף, יחד עם גולשי אתר ערוץ הספורט - www.SPORT5.CO.IL.
|
|
|
חברת אפיקים רכב חשמלי, יצרנית הקלנועיות המובילה בישראל, נכנסת לקטגוריית Mid size scooter ומשיקה את דגם ה-Breeze-C בהשקעה של חצי מיליון דולר.
|
|
|
|
|
|
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
|
|
|
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|