חברת סקאל ספורט יבואנית המותג פולו ראלף לורן בישראל, יוצאת במיתוג מחדש למותג הצעיר "פולו ג'ינס". זאת לאחר שחברת האם ראלף לורן יצאה במיתוג בינלאומי למותג "פולו ג'ינס".
כחלק מתהליך המיתוג מחדש רשת החנויות יעוצבו מחדש בהתאם לקונספט המיתוגי העולמי.
בנוסף יפתח לראשונה שיווק ומכירה לסיטונאים של בגדי המותג כך שישולב במיטב חנויות האופנה בארץ. לשם כך תפתח בתחילת אוגוסט תערוכה לקולקציית קיץ 2011, אליה יוזמנו קניינים וזכיינים פוטנציאליים.
המותג פולו ג'ינס מהווה "סקנד ליין" למותג הדגל ומאופיין בקו צעיר יותר, נגיש וזמין ובקולקציה טרנדית, אופנתית ועכשווית בדגש על קבוצת דנים רחבה. החנות בארנה מהווה אחת מ-23 חנויות הדגל של המותג בעולם.
הקולקציה של פולו ג'ינס מיועדת לגברים ולנשים, והקו הינו צעיר, חדשני וצבעוני. המותג כולל פריטי אופנה, כגון: ג'ינסים, מכנסיים, ברמודות, חולצות T, גופיות, שמלות, חצאיות, טוניקות בשלל וריאציות ודוגמאות המיועדים לשעות הפנאי, ואקססוריז: תיקים, כובעים וחגורות.
דייויד בידרמן, מנהל מותג פולו ראלף לורן, מוסר כי: "האסטרטגיה העומדת מאחורי מהלך זה היא למתג מחדש את חברת-הבת של פולו ראלף לורן, פולו גי'נס". לדבריו: "מותג POLO JEANS פונה לקהל צעיר, חובב טרנדים ואופנות. הקולקציות מיועדת לנשים ולגברים, וערכי המותג מושתתים על קו צעיר, עדכני וקהל שחובב אופנה וטרנדים. לכן, הקולקציות מעוצבות בהתאם לארבע העונות, ומתחלפות ארבע פעמים בשנה. כמו-כן, הסדרות רחבות ומגוונות גם בפריטי לבוש וגם באקססוריז".
במסגרת השדרוג, תכפיל חנות הדגל בארנה את שטחה כבר לקראת העונה הבאה, חנות הדגל תעוצב בסגנון מיוחד בהתאם לאופי ולקו הצעיר של המותג.
המותג פולו ראלף לורן שייך לרשת סקאל ספורט, שבבעלות חברות סקאל, מונה 10 סניפים ברחבי הארץ.
חנות POLO JEANS, קניון ארנה, הרצליה.