בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
- הודעה מטעם מאוחדת
מאת:
נדב שטראוכלר | | תקשורת משולבת טל רבינא
|
|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
מאוחדת יוצאת מחר בקמפיין בפריסה ארצית תחת הסיסמא "לילדים מכל הלב". הקמפיין מציג סל שירותים למבוטחי מאוחדת, כאשר הוא שם במרכז את השירותים לילדים. הקמפיין, הנשען על היתרון המוכח של מאוחדת בתחום השירות, מציג את איכות, נגישות וזמינות השירות למבוטחי מאוחדת בדגש על ציבור הילדים. הקמפיין חושף לראשונה את המיתוג החדש של מאוחדת ואת השפה התקשורתית שלה, תוך שימוש באייקון הלב החובק שבלוגו החדש של מאוחדת. הקמפיין שנועד להציג את מגוון השירותים הבריאותיים המיועדים לציבור הילדים וההורים, יעלה גם במגזר החרדי ובמגזר הערבי, תוך התאמת מסרים וניראות. לדברי שמואל מועלם מנכ"ל מאוחדת: "לנו במאוחדת חשוב בראש ובראשונה לתת את מלוא תשומת הלב לרמת השירות הרפואי האיכותי שלנו, לכל ציבור המבוטחים ובכל הגילאים. גם בקמפיין החדש בחרנו להדגיש את יתרונותיה של מאוחדת אשר זוכה במקום הראשון בכל סקרי שביעות רצון בקטגוריית השירות ללקוח. הקמפיין החדש מציג את השירות המוצע למבוטחי מאוחדת שיא, המציע מרפאה עד אליך - ביקור רופא ובדיקות מעבדה עד הבית, את טיפולי השיניים המשמרים הניתנים חינם עד גיל 12 למבוטחי מאוחדת שיא ועד גיל 8 לכלל ילדי מאוחדת, את אתר האינטרנט הידידותי 'עולם הילדים' - המציע מרפאה אינטרנטית להורים וילדים ובה מבחר תשובות לשאלות בריאות מטרידות. האתר, שמציג מבחר המחשות חדשניות מעניק מידע נרחב ומענה לשאלות בנושאי בריאות מגוונים, את "ביטוחו"ל" - המבטיח חופשה נעימה ושלווה עם ילדים גם בנסיעות לחו"ל ועוד". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום JWT ויכלול פרסום בשילוט חוצות, עיתונות, רדיו ואינטרנט בהיקף השקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.
|
תאריך:
|
04/08/2010
|
|
|
עודכן:
|
04/08/2010
|
|
נדב שטראוכלר
|
|
איקאה ישראל קיבלה ביום ראשון האחרון, ה-1.8.10, את אות הנגישות של עמותת נגישות ישראל, עבור החנות החדשה בראשון לציון. אות הנגישות הוענק לשלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, בטקס חגיגי הנערך בחנות איקאה בראשון לציון בהשתתפות שר הרווחה מר יצחק (בוז'י) הרצוג, עמי איילון, יו"ר אקים, סיגל פרץ יהלומי, מנכ"לית אקים, יובל ווגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, מומו נקווה, יו"ר ארגון הנכים, רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל ואלון זילברברג, מנהל חנות איקאה בראשון לציון.
|
|
|
ביום ראשון הקרוב (8.8) ערוץ ההיסטוריה ייצא למסע בעקבות החייזרים וייגלה האם ייתכן שצורות חיים אינטיליגנטיות ביקרו בכדור הארץ לפני אלפי שנים והביאו עימם טכנולוגיות ששינו באופן מהפכני את מהלך ההיסטוריה והתפתחות המין האנושי...
|
|
|
ביום ראשון, 8.8.10, יתקיים ספיישל סלונים בערוץ 21 - ערוץ הקניות. במסגרת הספיישל, שיחל בשעה 14:00 ויימשך עד השעה 24:00, יוצעו למכירה מגוון מערכות סלון במחירים אטרקטיבים.
|
|
|
מלון שרתון תל אביב משיק לראשונה ביחד עם שגרירות קוריאה, את פסטיבל קוריאה הראשון בישראל - שנותן לכם טעימה מהתרבות הקוריאנית. השבוע יפתח ב-24 באוגוסט 2010, וימשך ארבעה ימים (עד לתאריך 27 באוגוסט) עם שפע של מנות קוריאניות וטעימות מהתרבות של המזרח הרחוק. על התפריט הקולינרי בשבוע ינצח שף הבית צ'רלי פדידה, שהרכיב תפריט מיוחד בהשראת התרבות והמנהגים הקוריאנים, בשיתוף אשת השגריר. התפריט שנבחר מבוסס על מתכונים מסורתיים, דוגמת בקר מתובל על הגריל, מבחר נודלס, דגי ים עונתיים וירקות מטוגנים. את התפריט תוכלו לטעום על-רקע קישוטי דגים וסמלי התרבות הקוריאנית.
|
|
|
לכבוד החזרה ללימודים מציע אתר זומה ( www.zooma.co.il), המתמחה בהפקת מוצרי דפוס איכותיים בעיצוב אישי, יומן שנתי אישי עם כריכה מעוצבת אישית. כל שעל הגולש לעשות הוא רק לשתול את התמונות הנבחרות בתבניות אותן מציעה תוכנת זומה ולעצב את כריכת היומן (כריכה קדמית ואחורית) בעיצוב אישי. היומנים מגיעים בעיצוב ובגימור איכותי ומהודר, כריכה קשה עם למינציה, בגודל 24X17 ס"מ. ניתן לבחור מבין 15 עיצובים שונים בצבעים וסגנונות שונים.
|
|
|
|