יופלה ממשיכה לתמוך בסדרת היוגורטים היוונית החדשה שהשיקה ויוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם אל-על. במסגרתו, נוסעי אל-על בטיסות ליעדים באזור הבלקן, כגון אתונה, סופיה, בוקרשט ועוד יוכלו לטעום וליהנות מיוגורט יופלה מהסדרה החדשה.
במסגרת הפעילות בטיסות אלה, יקבלו נוסעי אל-על עלון מידע לגבי הסדרה, וכן הטבה ייחודית לקנייה. הפעילות הינה בהתאמה לערכי הליבה של המותג שבמרכזו ההנאה וחווית האכילה.
סדרת המוצרים החדשה כוללת יופלה בסגנון יווני - יוגורט טבעי וסמיך בטעם אותנטי ויופלה בסגנון בלקני בתוספת מלח ים, שניהם מכילים רק 3% שומן. במקביל, המוצרים מקודמים גם בתקשור טלוויזיה, עיתונות וקידום מכירות תחת הקונספט: "יופלה יווני - ההמצאה היוונית הכי טובה".
בנוסף, תנובה השקיעה בקמפיין דיגיטלי באמצעות שיתוף פעולה עם אתר סלונה, וכן מקיימת פעילות קידום מכירות הכוללת הטעמה מסיבית בקניונים, מתחמים חווייתיים בנקודות המכירה ועוד.