אורנג' פותחת מרכז שירות ומכירה חדש בעיר נצרת אשר נבנה ועוצב בהתאם לקונספט החדש של מרכזי החוויה אשר יעניק שירות לתושבי האזור במגוון שירותי החברה. קונספט המרכז מאפשר ללקוח להתנסות בכל מגוון המכשירים, ההצעות של אורנג' בתחום הסלולר, ה-ISP והטלפוניה הקווית.
המרכז החדש ממוקם במתחם ה-big fashion - הנמצא במיקום המרכזי בעיר והינו בעל נגישות גבוהה ללקוחות החברה.
אלי גליקמן המשנה למנכ"ל פרטנר ציין, כי "אנחנו גאים לבשר על הרחבתו ופתיחתו המחודשת של מרכז השירות והמכירה בנצרת המהווה אחד מעשרות ערוצי שיווק ומכירה של אורנג' הפרוסים ברחבי הארץ. התרחבותו מאפשרת לפרטנר לגייס עובדים נוספים בצפון אשר ייהנו מתנאי עבודה נוחים ולאפשר לתושבים המרוחקים מן המרכז להשתלב במעגל התעסוקה בחברה מובילה, אשר זוכה מזה מספר שנים לחברה שהכי טוב לעבוד בה".
מרכזי החוויה של אורנג' מהווים רף חדש בחוויית הלקוח. אורנג' הינה חלוצה ביצירת סטנדרטים חדשים בשירות ומהווה מודל חיקוי לשוק כולו. החברה רואה את מרכזי השירות כהמשך ישיר להרחבת הדיאלוג עם הלקוח באמצעות מפגש אישי, ידידותי, חוויתי ומרגש.
על המרכז:
מרכז השירות והמכירה של אורנג' במתחם big fashion בעיר נצרת כולל עמדות שירות ומכירה מגוונות בינהם תצוגה של ציוד קצה, מוזיקה, גאדג'טים ואביזרים ייחודיים, לצד עמדות הדרכה, אזור שירות, עמדות צפיית מולטימדיה וגלישה באינטרנט. קונספט המרכז מאפשר ללקוח להתנסות בכל מגוון המכשירים, ההצעות של אורנג' בתחום הסלולר, ה-ISP והטלפוניה הקווית.