|
מירי לוי [צילום: עידו לביא]
|
|
|
|
|
הדוגמנית מירי לוי נבחרה להוביל את קמפיין חורף 2010-2011 של מותג מסגרות הראייה JUST - כפרזנטורית הראשונה של המותג, המשווק לארץ לראשונה על-ידי חברת פייר מרקטינג החל מיולי 2010.
מירי לוי, שהחלה את דרכה בגיל 20 עם זכייתה בתואר נערת ישראל 2003, הספיקה להצטלם לקמפיין פרובוקטיבי של FIX לתחתוני גברים, להדס על מסלול התצוגה הבינלאומי של גדעון אוברזון, להוביל את קמפיין בגדי הים של גליק, להתחתן עם פבלו רוזנברג ובימים אלו סיימה תואר ברכיבה טיפולית.
חברת Fair Marketing היא אחת מהחברות הידועות והוותיקות בתחום האופטיקה בישראל ובעלת ניסיון רב בייבוא ושיווק מוצרי אופטיקה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1978 ומאז מייבאת בלעדית מותגים בינלאומיים. כיום החברה משווקת את המותגים ENERGIE GUY LAROCH, BRACCIALINI, ,BLACKFIN GIPSY, JUST ועוד.
אורי יוסף, מנהל השיווק של פייר מרקטינג: "קולקציית 2010-2011 של המותג JUST היא בסימן ורסטילי כאשר מלבד דגמי היוניסקס הפונים לנשים ולגברים כאחד, חלק מדגמי הקולקציה בעלי מוטות מתהפכים. כך בעצם אנו מציעים שני דגמים בצבעוניות שונה במוצר אחד ולכן חיפשנו אחר דוגמנית בעלת תווי פנים חזקים אך עם רכות נשית. ללא ספק, יופייה הייחודי של מירי מבטא את הרבגוניות של הדגמים, מה שהופך אותה לפרזנטורית המושלמת עבור המותג".
על מותג מסגרות הראייה JUST
המותג משווק על-ידי חברת פייר מרקטינג החל מיולי 2010, כאשר הקולקציה כוללת מסגרות ראייה לנשים, גברים ונוער לצד משקפי יוניסקס. מסגרות הראייה של המותג בעלות עיצוב יוקרתי ובולטות במגוון הצבעים הרחב.