|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

אוניברסיטת תל אביב הצטרפה השנה לפייסבוק

- הודעה מטעם אוניברסיטת תל אביב
30/08/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אלון ויינפרס  |    |  אוניברסיטת תל-אביב

אוניברסיטת תל אביב השיקה השנה את דף הפייסבוק שלה למועמדים - tau2go. מטרתו העיקרית של המהלך הייתה לפתוח ערוץ תקשורת נוסף של המועמדים ללימודים עם אגף רישום ומינהל תלמידים, המהווה שער כניסה לאוניברסיטה.

אגף רישום ומינהל תלמידים ענה עד כה על מאות שאלות שהועלו על-גבי דף הפייסבוק: החל ממה לומדים באוניברסיטה, דרך איך מתקבלים לתוכנית לימוד מסוימת, ועד שאלות בנושא שכר לימוד והרכבת מערכת.

עמית ניצן, מנהל אגף רישום ומינהל תלמידים: "הופתענו מהפתיחות הגדולה של המועמדים ומהאמון שהם נתנו בדף כבר מההתחלה. ציפינו שהשאלות תהיינה יותר כלליות ופחות אישיות, וגילינו שמועמדים מוסרים פרטים אישיים, כמו ציוני בגרות ופסיכומטרי ומעלים בעיות עמן הם מתמודדים, כמו התלבטות בין תחומי לימוד או הכנת חלופות למצב של קבלת הודעת דחייה מתוכנית לימודים מסוימת".

אתיקה שמיר הינה זו שמטפלת במרבית השאלות בדף הפייסבוק. אתיקה עובדת 17 שנים באוניברסיטת תל אביב ורותמת את ניסיונה ומרצה הרבים למתן תשובות ענייניות וזריזות למועמדים. "אני משתדלת לתת למועמדים תשובה תוך 24 שעות, כאשר בדרך-כלל מועמד מקבל תשובה תוך שעתיים-שלוש", מספרת אתיקה. "קיבלתי פידבקים מאוד מפרגנים ממועמדים על מהירות התגובה ועל-כך שלעתים ניתנות תשובות בשעות מאוד מאוחרות, מחוץ לשעות העבודה. בנוסף, אני מזמינה מועמדים שמעלים שאלות מורכבות לפנות אלי ישירות בטלפון - אז ניתנות תשובה מפורטת יותר ממה שהפייסבוק מאפשר. אני חושבת שהאינטראקציה שלנו עם המועמדים בפייסבוק היא מאוד חיובית, כך שמעבר למידע הפונקציונלי שהם מקבלים, מתפתח קשר טוב של המועמדים עם אוניברסיטת תל אביב כבר בשלבים הראשונים של היכרותם איתה".

מהר מאוד הסתבר באוניברסיטת תל אביב שדף הפייסבוק לא רק מסייע במתן תשובות למועמדים, אלא גם מציג בפניה את תהליך ההרשמה מנקודת המבט של המועמדים. "התחושה היא שבאמצעות הפייסבוק אנו ממש מלווים את תהליך ה'גדילה' של המועמדים בתוך העולם הזה שנקרא הרשמה לאוניברסיטה", מספר עמית. "מועמדת שלפני כמה חודשים התייעצה לגבי תנאי קבלה לתוכנית מסוימת ונראה שהיא קצת מהוססת, מעלה היום שאלה לגבי הרכבת מערכת ותשלום שכר לימוד".

אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק: "דף הפייסבוק מאפשר לנו לדעת טוב יותר מה מועמדים צריכים, מה נעשה נכון, ומה כדאי לשפר. לדוגמה, שאלות רבות שהועלו בנושא כינוסים לתלמידים חדשים, העלו את הצורך להרחיב את המידע המפורסם בנושא באתר ההרשמה, פוסטים שנכתבים בבלוג של האוניברסיטה מושפעים מנושאים שמועמדים מעלים בפייסבוק ועוד... לצד סקרי השוק וקבוצות המיקוד שאנו עורכים, דף הפייסבוק מהווה כלי נוסף להכרות של האוניברסיטה עם המועמדים שלה".

מעבר למתן תשובות למועמדים, אוניברסיטת תל אביב מפרסמת בפייסבוק מידע רלוונטי למועמדים - חלקו מידע פונקציונלי לתהליך הרישום, כמו מועד סגירת תוכנית לימודים וחלקו מידע מעשיר, כמו פריצות דרך מחקריות של חוקרים מהאוניברסיטה. "חשוב לנו שמועמדים יידעו שהם מגיעים לאוניברסיטה מחקרית מובילה. לכן אנו מדגישים מצד אחד ממצאים מחקריים פורצי דרך ומהצד השני הישגים גדולים של סטודנטים ובוגרים", מציין אהוד אור.

שתי הודעות שפורסמו לאחרונה בדף הפייסבוק של אוניברסיטת תל אביב וזכו לתגובות חיוביות מגולשים ממחישות את הנקודות שמעלה אהוד אור: האחת מספרת על פריצת דרך של חוקרים מאוניברסיטת תל אביב במציאת תרופה לסרטן (עצירת התקדמות התאים הסרטניים) והשנייה מכריזה על זכייה של סטודנטים של האוניברסיטה בשלוש מדליות זהב באולימפיאדת המתמטיקה.

ומה צופן לנו העתיד? "עשינו התקדמות מאוד גדולה בזמינות ובקשר שלנו עם מועמדים, ההצלחה הגדולה של ההתנסות בשנה זו תביא לשיפור נוסף ברמת השירות שאנו נותנים למועמדים ולסטודנטים", מסכם עמית ניצן.

ומסכמת אתיקה: "בשנה האחרונה נכנסו להרבה מאוד תחומים חדשים. אנחנו מאוד פעילים בפורום של אוניברסיטת תל אביב באתר 'תפוז אנשים', יש לנו בלוג, דף פייסבוק ואתר הרשמה שלא מפסיק להתעדכן ולהשתפר. אוהדים של הדף בפייסבוק מזהים אותי גם בפורום ובבלוג ואני שמחה מאוד על כך שאני מצליחה לעזור למועמדים. אני אוהבת את העבודה שלי ומקווה להרחיב את הפעילות ולזרום לתחומים חדשים".

תאריך:  30/08/2010   |   עודכן:  30/08/2010
אלון ויינפרס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'יקיטה בוניטה, מותג האופנה הטרנדי לצעירות בגילאי 17-11 מבית BONITA, יוצא בקמפיין סתיו חורף חדש בהשקעה של חצי מיליון שקלים. המותג, בעיצוב ובבעלות פרידה ראובני, מציע אופנה שיקית וטרנדית במיוחד עבור קהל היעד הצעיר והוא בעל אופי חצוף, שובב ונשי. את הקמפיין מובילות הדוגמניות הצעירות שלי גולדנברג, 17, וסופי עמר, 16, והוא יכלול קטלוג, פרסום בנקודות מכירה, פעילות אינטרנט ומודעות בעיתונות.
השף דוחול ספדי ממסעדת דיאנא המפורסמת בנצרת נבחר לפרזנטור במגזר הערבי של המותג האיטלקי דלונגי מבית ניופאן. השף דוחול יהווה שותף לפעילות השיווקית והפרסומית של המותג וממליץ על קו התנורים החדש שהשיקה דלונגי לאחרונה.
אלטמן-רוקחות טבעית סדרת תוספי התזונה המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום למוצר נוסטרול, תוסף תזונה להפחתת כולסטרול.
רשת אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב, פתחה שני סניפים חדשים במודיעין ובהרצליה, בהשקעה של כ-800,000 מיליון שקלים ומונה כיום 20 סניפים.
30/08/2010  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), ספקית פתרונות בדיקה אוטומטיים לבקרת תהליכי היצור לתעשיות המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים, הודיעה על מינויו של רועי פורת כמנכ"ל (CEO) החברה.
30/08/2010  |  דנה הראל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גדעון סער והציג בעיה קשה, כיצד לאזן בין הצורך באחדות נוכח איומים מזרח תיכוניים רציניים לבין החובה להגן על הדמוקרטיה, ומסקנתו נאמרה בקול צלול כי בנימין נתניהו צריך להתפטר
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
ישראל טרם הפנימה את מלוא הערך של דיפלומטיה דינמית ציבורית ולוחמה פסיכולוגית מתוחכמת    גופי הסברה המבוזרים בין מסגרות וגופים מיניסטריאליים וביטחוניים שונים אינם מתפקדים כראוי ונראה ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"יש למחוק את המפלצות כמו את זרע עמלק. מול הרוע שלהם צריך להיות רוע שלנו, עלינו להיות נחושים לעשות מה שצריך, לא לצאת מעזה לפני שלא תהיה להם יכולת לחולל זאת שוב"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il