|
"מן הצוף אל הגוף" [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
"מן הצוף אל הגוף" - אינו מסר נוסטלגי לדבורה מאיה... זהו הסלוגן לקמפיין חדש של מעבדת צוף גלובוס מקריית שמונה, למוצרי הכוורת הייחודיים שפותחו על-ידי ד"ר אלכסנדר גורושיט.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיאון אינפו, עולה בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקלים, יכלול חסויות בטלוויזיה, כתבות ומודעות בעיתונות הכתובה ומגזינים העוסקים בבריאות ולייף סטייל, וכן תשדירים ברדיו ומודעות באינטרנט.
מטרת הקמפיין הינה יצירת מודעות למוצרי הכוורת המהפכניים שאין דומה להם בעולם, המבוססים על שיטת הזנה של דבורים בצמחי מרפא. בגוף הדבורים מתבצע תהליך המעצים את תכונות צמחי המרפא, והתוצאה הינה מוצר כוורת מיוחד בעל תכונות בריאותיות.
אופן השימוש במוצרים (מציצה איטית) מבטיח ספיגה מלאה של החומרים הפעילים בגוף האדם ושיפור משמעותי תוך זמן קצר. המוצרים מיועדים לטיפול בבעיות רפואיות שונות, כמו: בעיות במערכת העיכול, חולשה פיזית ומנטלית, בעיות חניכיים, מחלות חורף, און מיני ועוד.
מוצר הדגל של מעבדות צוף גלובוס הינו LifeMel המיועד למנוע ולטפל בתופעות הלוואי הנגרמות על-ידי טיפולים כימותרפיים והקרנות. מחקר קליני הוכיח את תכונותיו של ה-LifeMel. המחקר הראה שה-LifeMel משפר את הספירה הלבנה והאדומה, משפר את רמת ההמוגלובין ואת ספירת התרומבוציטים, ובכך משפיע באופן חיובי גם על חולים הסובלים מאנמיה ה-LifeMel אף תורם לאיכות חייהם של חולים הסובלים מתופעות הלוואי של הטיפולים נגד הסרטן, ומשפר את הרגשתם.
מוצרי מעבדות צוף גלובוס נמכרים בכל רחבי הארץ: ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת ללא מרשם רופא.
לבירור נקודות מכירה: 1-800-20-88-28.