|
מתוך קמפיין חברת "ילדותי" [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
הרשת פותחת 2 סניפי קונספט חדשים במתחמי G בכפר סבא ובראשון לציון בהשקעה של 300 אלף ₪ כאשר 3 סניפים נוספים צפויים להיפתח במהלך השנה הקרובה במרכזי קניות מובילים.
רשת "ילדותי" המתמחה בבגדי ילדים, בגדי תינוקות ואביזרים משלימים, פותחת שני סניפי קונספט חדשים במתחמי G בכפר סבא ובראשון לציון בהשקעה של 300 אלף ₪. בנוסף, בשנה הקרובה מתכוונת הרשת לפתוח 3 סניפים נוספים במרכזי קניות מובילים, וזאת כחלק מהתחדשות הרשת תחת הבעלות החדשה של איש העסקים אבנר יהודאי.
מיקומי הסניפים החדשים בערים ראשון לציון וכפר סבא נבחרו במסגרת תוכניות הרשת להתרחב ולבסס את עצמה גם בפריפריות ולהגיע לקהלי יעד מחוץ לתל אביב.
בעיצוב הסניפים החדשים יבוא לידי ביטוי תהליך המיתוג מחדש אותו החלה ליישם הרשת, הכולל עיצוב מחדש של כלל הסניפים תחת ערכי המותג המרכזיים: תמימות, ישראליות ואורבניות, כאשר המוטיבים הבולטים בעיצוב הינם צבעי פסטל רכים וקווים נקיים, המתקשרים לערכים אלו. בנוסף, בכל הסניפים יוצבו פינות פעילות לילדים, בהן תיערך פעילות יזומה ומקורית של הרשת, לרבות הפעלות ייחודיות, הצגות, פעילויות קהילתיות ועוד. הכוונה היא לייצר חווית קנייה נעימה וייחודית להורים ולילדים.
שרון גוזמן, סמנכ"לית השיווק של רשת "ילדותי" מסרה כי "פתיחת סניפי הקונספט החדשים ושדרוג הסניפים הקיימים הנם חלק ממהלך שיווקי ותוכני כולל שמטרתו ביסוס מעמדה של "ילדותי" כמספקת חווית קנייה מורחבת להורה ולילד."