רשת חנויות הרהיטים והאביזרים לילדים - עצמל'ה, בבעלותו וניהולו של אריאל תובל, עולה בימים אלו בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום שנהב. היקף ההשקעה במהלך עומד על כחצי מיליון שקלים.
במרכז הקמפיין מוצגים מבצעי הרשת שיתקיימו עד סוף חודש אוקטובר למגוון חדרי ילדים קומפלט, וכן אופציות התשלום האטרקטיביות לרוכשים. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24. כמו כן, במהלך הטלוויזיוני יתמוך מהלך פרסום באמצעות שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות אינטראקטיבית. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ומבצעים נוספים לרגל חג הסוכות בכל סניפי הרשת ובביתן החברה בתערוכת הרהיטים, שתיערך במהלך חול המועד סוכות.
במהלך החודשים האחרונים עברה הרשת תהליך כולל ומקיף של מיתוג מחדש בכל האלמנטים הפרסומיים A.T.L), B.T.L , ו - P.O.S), על בסיס יעוד וערכי מותג חדשים שהוגדרו לרשת. התהליך, כלל שינויים ויזואליים וטקסטואליים, החל ממודעות הפרסום, שילוט החוצות, כרטיסי הביקור והשקת קטלוג חדש הכולל למעלה מ-70 מוצרים, וכלה בשדרוג חווית הקניה בנקודות המכירה על ידי מדים אחידים לעובדים ומוזיקה ייחודית ואחידה המושמעת בכל סניפי הרשת.
עצמל'ה הינה רשת חנויות לרהיטים ואביזרים לילדים. הרשת מתמחה ברהיטים לילדים מעץ מלא ובמתן total look לחדר באמצעות אביזרים וריהוט משלים כגון: תמונות, וילונות, מצעים ,שטיחים, ידיות וכו' המשלימים מראה מושלם לחדר הילדים. הרשת, בניהולו ובבעלותו של אריאל תובל מעסיקה כ-60 עובדים. לרשת קו רהיטים ייחודי שמעוצב בעצמל'ה ומיוצר במיוחד עבורה ממספר מדינות באירופה ,בסין ובישראל. לרשת מצבעה ומרכז לוגיסטי בשטח של 1,500 מ"ר באזור התעשייה הר-טוב. הרשת מספקת את הרהיטים בתפוצה ארצית ומרכיבה את הרהיטים בבית הלקוח.