בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
ענקי המטבח הישראלי יככבו בקמפיין חדש לחישגד
|
- הודעה מטעם מפעל הפיס
|
בתמונה: השפים עזרא קדם,גיל חובב, קרין גורן וצחי בוקששתר [צילום: אייל נבו]
|
|
|
|
|
השפים הכוכבים יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני והמסר במרכז הקמפיין:"זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית" השפים המובילים גיל חובב, צחי בוקששתר, קרין גורן ועזרא קדם יככבו בקמפיין החדש של חישגד של מפעל הפיס, תחת המסר: זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית - למשל לפתוח בית קפה משלך. הקמפיין, בהשקעה של 4 מליון שקלים, יעלה הערב, בערוצים 2,10 ו 1 באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. סרט הפרסומת ילווה בקמפיין שילוט חוצות ובקמפיין אינטרנט. בסרט הפרסומת שבמרכז הקמפיין יככבו ארבעת השפים כאשר הפעם הם, שבדרך כלל נוהגים לחלק הוראות במטבח, יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני. במהרה אנחנו מגלים שהשף הוא בסה"כ בחור צעיר שאולי לא יגשים חלומו לחלק הוראות למיטב השפים המובילים בישראל, אבל הוא כן הגשים חלום מתוק - בזכות זכייה בחישגד הוא פתח בית קפה, קטן שכונתי וצנוע. לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, הקמת עסק מצליח בתחום הקולינריה. כמו תמיד בחרנו עבור מסע הפרסום של חישגד באנשים הנוצצים ביותר בתחום והפעם ארבעת השפים המובילים המייצגים את הקולינריה הישראלית העכשווית הרואה באוכל חלק מתרבות הפנאי, ומהווים דוגמא ומודל לכל מי שרוצה להגשים חלום בתחום".
|
תאריך:
|
05/10/2010
|
|
|
עודכן:
|
05/10/2010
|
|
הילה גבאי-שפירא
|
|
פרופ' אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, ואפי רוזנהויז, יו"ר מבצע הקש בדלת לשנת 2010 - 2011, הכריזו היום במסיבת עיתונאים על פתיחת מבצע ההתרמה השנתי ה- 50 של האגודה למלחמה בסרטן, שפעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.
|
|
|
לציון יום הולדת השנתיים של דפדפן Chrome, משיקה Google ישראל אוסף חדש של תוספים המותאמים לקהל הישראלי. אל גלריית התוספים הקיימת, המונה למעלה מ-1500 יישומים, מצטרפים היום יישומים בעלי אופי "ישראלי" יותר, אשר פותחו בשיתוף עם גופי תוכן מובילים כמו הבלוג של גיא פינס, אתר One וחברת "אגד".
|
|
|
מבצע הקש בדלת – 11.10.2010
|
|
|
דיזנגוף סנטר יוצא החל מה- 03.10 למשך כחודש ימים בקמפיין נרחב במדיות השונות הכוללות,טלוויזיה, מסכי ענק, שלטי חוצות , עיתונות ואוטובוסים. עלות הקמפיין מוערכת בכ-850,000 ש"ח.
|
|
|
משרד יחסי הציבור וייעוץ התקשורת של אורי אטון, נבחר להוביל את מערך יחסי הציבור של חברת Jewish E-Books, הספר הדיגיטלי הראשון והכשר. המכשיר, אשר עובר בימים אלו גיור על-מנת להתאים לציבור קוראיו, צפוי לנחות בישראל לקראת סוף 2010, במקביל נבנית ספרית התוכן היהודי הדיגיטלית הגדולה בעולם.
|
|
|
|
|
|
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
|
|
|
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
|
|
|
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|