|
מה עשה אבי קושניר בכלא התאילנדי? [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת הביטוח AIG ישראל, עלתה אתמול בקמפיין לקידום מוצרים ושירותים המספקים ללקוחות החברה מענה מיידי ברגע האמת.
הקמפיין תחת הכותרת "כשתצטרך, AIG תהייה שם בשבילך" יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן למשך חודשיים, בפריסה רחבה הכוללת טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, שלטי חוצות ושילוט ע"ג אוטובוסים, בהיקף כספי המוערך ב 15 מיליון ש"ח.
גולת הכותרת של הקמפיין היא סרטי פרסומות, שצולמו בתאילנד בכיכובם של הפרזנטורים אבי קושניר ומוני מושונוב ועשרות ניצבים מקומיים. הסרטים ימחישו את המסר, שברגע האמת ובשעת הצורך, AIG נמצאת שם עבור לקוחותיה ומספקת מענה מיידי. בסרטים ההומוריסטים נראה קושניר במצבים קיצוניים, למשל- עצור וכבול בכלא התאילנדי, כאשר מושונוב מנסה לחלצו בדרכים יצירתיות, ביניהן באמצעות מסוק מילוט, אך לא תמיד בהצלחה יתרה.
"מחקר רחב שערכנו בקרב לקוחות כלל חברות הביטוח הראה בבירור כי הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן לפני החלטה על רכישת ביטוח הינם :רמת שירות, זמינות, אדיבות, מענה מהיר בעת צרה ופרמטרים נוספים, שהמכנה המשותף שלהם הוא רגע האמת", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG ישראל.
בתחום הביטוח רגע האמת מתחיל ברגע שהלקוח צריך את חברת הביטוח ועד לרגע בו נפתרת הבעיה בין אם מדובר בתאונה, פריצה לבית או אפילו דברים פשוטים כגון החלפת כתובת. מאז ומתמיד AIG שמה את מירב המשאבים על מנת להקל על הלקוח הרגעים אלו ולספק לו את השירות הטוב ביותר. קמפיין זה נועד לשקף לציבור את השירותים המופלאים שאנו מספקים מזה זמן רב ולהמחיש ללקוח שבעת הצורך אנו נהיה שם בשבילו".