ניו באלאנס יוצאת בקמפיין פרסום רחב בהשקעה של 10 מיליון שקלים באמצעות פרסום בורודה קפלן. הקמפיין, תחת הסיסמה RUN LIKE A PRO, כולל טלוויזיה, עיתונות והפצה של קטלוג מוצרים ענק, מהמקיפים והמקצועיים ביותר שנראו בישראל, אל מיליון וחצי בתי אב.
סרטון הפרסום של החברה צולם בהשקעה של כמיליון שקלים. הסרטון מתאר איך ריצת בוקר שגרתית של בחור צעיר בניו-יורק, הופכת לחוויה גדולה מהחיים.
הסרט בעל הלוק הניו-יורקי, צולם באולפן בסרטים הגדול ביותר בבולגריה, שם צולם גם הלהיט הישראלי "זוהי סדום" של ארץ נהדרת. בסרטון משתתפים לא פחות מ-150 ניצבים. הכוכב של הסרט, שבחיים האמיתיים הוא כדורגלן בליגה הספרדית, נדרש לרוץ קילומטרים רבים במהלך יום הצילומים המפרך שנמשך כ-14 שעות.
וקצת כבוד לענף הפרסום הישראלי... מסילון ספורט, המשווקת בישראל את ניו באלאנס, נמסר כי הנהלת ניו באלאנס העולמית שוקלת לרכוש את הפרסומת הישראלית המצליחה לשידור בשווקים נוספים בעולם.
קמפיינים חדשים נוספים מבית בורודה קפלן: רשת עדן טבע מרקט עם הסלבריטאים שהתחילו לאכול בריא, אופנת גולף עם הסלוגן המרענן, I LIKE YOU סטודיו קרמיקה עם הסלוגן שלא יוצא מהאוזן "תשאל כל אדריכללל", מהלך ההשקה של סכין הגילוח החשמלית "רוטושייב" של פוג'יקום וקמפיין החורף החדש של חמת גדר.
משרד פרסום: בורודה קפלן
מנהל קריאייטיב: גיא בורודה
ארט דיירקטור: עמית רייטן
סופרוויזרית: אליס לב
מנהל מותג: גיל פרץ
הפקה: עמרי פז
במאי: אלי סברדלוב