בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אלקטרו משיקה מותג ברשת האינטרנט
|
- הודעה מטעם אלקטרו
ספק אם ברין ופייג', מייסדי גוגל (Google), חשבו שזה מה שיקרה כאשר עמלו על מיפוי אתרי האינטרנט הקיימים ברשת, ב-1996, בחדרי המחקר האפלוליים של אוניברסיטת סטנפורד. הם בוודאי חשבו שהניסיון לחקור מאפיינים מתמטיים של הרשת יביא לשינוי באופן שבו אנחנו מחפשים ומוצאים מידע, אבל החזון הזה תפס חיים משל עצמו, וכיום נראה שכבר מוסכם על הכל כי המהפכה האמיתית שחוללה גוגל היא לאו-דווקא באופן שבו אנחנו מוצאים מידע רלוונטי, כי אם מהפכה בעולם הפרסום. הקלות שבה כל עסק, גדול או קטן, יכול לקבל חשיפה, היא פשוט בלתי נתפסת, במיוחד לנוכח המדיות המסורתיות, היקרות והמוגבלות שהיו קיימות בעבר. אם תחברו לזה את היכולת להגיע לפלחי שוק ממוקדים בעזרת קידום אתרים ומודעות פרסום בגוגל ותוסיפו את ההשקעה הכספית הקטנה יחסית בערוצים אלו - הרי לכם מהפכה של ממש בעולם הפרסום. לקרוא נכון את המפה מכיוון שהרעיון של גוגל פשוט, החלו לצוץ חברות קידום אתרים כמו פטריות אחרי הגשם, והציעו לעסקים את שירותיהם. וכמו בכל תחום שטרם הוסדר ונחשב עדיין פרוץ, גם כאן, רבו השרלטנים על המקצוענים. פרילנסרים וחברות קטנות שברשותן ידע מוגבל ותשתית צנועה, הציעו שירותי קידום לכל דכפין, ורק חברות מעטות שרדו והצליחו להעניק ערך אמיתי ללקוחותיהן. אחת החברות שהצליחה לקרוא את המפה נכון היא חברת אלקטרו קידום אתרים, מקבוצת פאוורפון, שמשיקה עם תחילת שנת 2011 מותג חדש העונה לשם Seo Design. קבוצת פאוורפון היא היחידה בארץ שקיבלה את התואר הנכסף: משווקת מורשית של Google AdWords, ובימים אלו חברה אלקטרו קידום אתרים, מותג ה-Seo של הקבוצה, עם הפורטל המוביל לעיצוב הבית A-designer, שמפעילה קבוצת לב-אר תקשורת והפקות - וביחד מציעות שירותי שיווק באינטרנט ייעודיים למותגים בענף עיצוב הבית. הוגה הרעיון, יניב פרץ, מנכ"ל אלקטרו קידום אתרים: "המטרה של המיזם הזה היא להעניק לכל המותגים שעוסקים בעיצוב הבית פתרון של One Stop Shop. זיהינו שמותגים רבים בעולם עיצוב הבית נופלים בין הכיסאות. ואני מתכוון למותגים בעלי שם בעולם הממשי, שלא מצליחים לקבל מענה אמיתי במרחב הווירטואלי, זה חבל כי ברשת האינטרנט יש שפע של הזדמנויות עסקיות למותגי עיצוב הבית. המטרה שלנו היא לספק מענה שיווקי כולל ומקיף ולהביא לקפיצת מדרגה משמעותית למותגים אלו. ואכן, למרות ש-Seo Design יושק רק עם תחילת שנת 2011, קיבלנו פניות רבות של מותגים מובילים בענף עיצוב הבית שכבר הבטיחו את מקומם ואנחנו מצפים לשנות את פני השיווק באינטרנט של כלל המותגים בתחום". החברה הקימה תשתית ייעודית לטובת המותג החדש - Seo Design ובשילוב עם התשתיות הקיימות של קבוצת פאוורפון, שנוסדה לפני למעלה מ-8 שנים, ואלקטרו שקיימת 4 שנים, התקבלה מכונה משומנת היטב שממונפת לתועלתו של כל אחד מלקוחותיה. אלקטרו קידום אתרים הוקמה לפני 4 שנים ובשנה האחרונה רשמה נתוני צמיחה מדהימים; חל גידול של קרוב ל-500% במספר הלקוחות, ביניהם מותגים מובילים במשק הישראלי, כמות העובדים גדלה פי 7, כמו-כן החברה נכנסה לתחום ההדרכות ופתחה קורס להכשרת מקדמי אתרים יחד עם Ness-college, ובעקבות כל אלו גם נהנתה מעלייה של אלפי אחוזים במחזורים. מי שאחראי על קפיצת המדרגה הזו, ומי שמיצב את אלקטרו כחברת קידום האתרים המובילה בישראל הוא יניב פרץ, שמונה לתפקיד המנכ"ל בשלהי 2009: "השקענו מיליונים בפיתוח תשתיות ויצרנו קרקע פורייה שתאפשר למותגים לשגשג ברשת האינטרנט. הצטברו אצלנו ידע, קשרים וכוח שלקוחות קיימים כבר נהנים מהם. היום עם השקת המותג החדש Seo Design גם לקוחות חדשים בענף עיצוב הבית ייהנו מהפירות. אני אישית מאוד מאמין בהצלחה של מותגי עיצוב הבית באינטרנט. זו גם הסיבה שבעטייה חברנו עם הפורטל לעיצוב הבית של לב-אר תקשורת והפקות, שמביאים איתם הבנה עמוקה של השוק, יחד עם המומחיות בענף עיצוב הבית ואנחנו מביאים את המקצוענות בשיווק באינטרנט. ביחד בנינו תמהיל שיווקי מושלם שיעניק זהות ונוכחות אינטרנטית חסרת תקדים למותגי עיצוב. תמהיל ממנו ייהנו גם הלקוחות הקיימים". אין ספק שגוגל שינתה את כללי המשחק בעולם הפרסום, אך אנחנו רק בתחילת הדרך. השקת המותג החדש Seo Design הינה צעד חשוב בדרך לשינוי ולהבנה שהמרחב הווירטואלי טומן בחובו אינספור הזדמנויות להגדלת הרווחים, ואולי חברות המתמחות בשיווק ממוקד בזירות תחרותיות הן פתרון המחר.
|
תאריך:
|
29/12/2010
|
|
|
עודכן:
|
29/12/2010
|
|
איילת פלינק
|
|
פסטיבל ישרוטל קלאסיקאמרי, הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית, מיסודן של רשת מלונות ישרוטל והתזמורת הקאמרית הישראלית, מתקיים באילת זו השנה ה-13 ברציפות; והפעם עם פסנתר, ג'אז מוזיקה צוענית, מוסיקת כליזמרים, להיטי להקת 'אבבא' ועוד.
|
|
|
לאחר תקופה ארוכה בה לא ניתנו שירותי בתי מרקחת בלילות בירושלים, בהתערבות העירייה יחלו בתי מרקחת לפעול גם בלילות לרווחת תושבי העיר. החל מינואר 2011, יפעלו בעיר בתי מרקחת עד השעה 02:00 באופן קבוע, וביתר שעות הלילה, יפעלו רוקחים תורנים.
|
|
|
השריפה הגדולה שהשתוללה לפני כשלושה שבועות בכרמל הגדילה את הביקוש לביטוחי דירות ובתים במאות אחוזים. כך עולה מנתוני לשכת סוכני הביטוח בישראל. עוד עולה כי בקרב הציבור בישראל הולך ומתחזק האמון בחיסכון לטווח ארוך. בשוק החיסכון הפנסיוני נרשם גידול 20% בנכסים של הציבור המנוהלים באפיקי החיסכון ארוך הטווח: קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל, ביטוחי חיים. עוד נימסר כי בעשרת החודשים הראשונים של 2010 נרשם זינוק בכל הקשור לביקוש לעובדים בענפי ההון והפיננסים. זאת בניגוד למגמה שאפיינה ענפים אלה בתקופת המשבר הפיננסי הקשה - ולאורך כשנתיים.
|
|
|
גוטקס מותגים, הנציגה הבלעדית של קונצרן INDITEX העולמי בעלת זיכיון לרשתות Zara, Pull And Bear Massimor Dutti ו-Bershka הודיעה היום על שורת מינויים חדשים בקבוצה:
|
|
|
סלבריטאים, אנשי עסקים רבים וגדולי האספנות התל אביבית, גדשו השבוע את גלריית זימק בפתיחה החגיגית של הגלרייה החדשה שבכיכר המדינה בת"א, אשר הציגה את התערוכה הבינלאומית "טוהר וסכנה" של האמנים: יאן ראוכוורגר, לנה ליב, אוסבלדו רומברג, לי ינור, יגאל עוזרי ויובל יאירי, אשר זכו להכרה בינלאומית והציגו במוזיאונים המובילים בעולם.
|
|
|
|
|
|
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
|
|
|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
|
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|