בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
עמרי אילן, מאסטר שף בן 9, מוביל את הקמפיין התדמיתי של רשתות מגה
|
- הודעה מטעם שטרית מדיה גרופ
|
עמרי אילן, ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש בקמפיין "מגה" [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
לרגל חגיגות פתיחת השנה ברשתות מגה, רשת מגה יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי רחב היקף המציג לראשונה את מותג העל מגה כמותג מוביל המאחד את כל תתי הרשתות, תחת הקונספט "כולם בוחרים ברשתות מגה". המהלך יבוצע באמצעות משרד הפרסום "שטרית מדיה גרופ", בעלות מוערכת של 4 מיליון ש"ח. את הקמפיין החדש יובילו עמרי אילן, ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש, והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 , בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט. הקמפיין מציג כיצד רשתות מגה מספקות מענה למגוון הצרכים של המשפחה בישראל, שלושת הנשים (ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש) אשר מייצגות כל אחת מהן צורך אחר של המשפחה: קניה גדולה לכל המשפחה במגה בול, מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים ביותר. קניות של המוצרים הטריים והבשר האיכותי ביותר ליד הבית, בשכונה במגה בעיר וקניות של מוצרים איכותיים המגיעים ישירות עד בית הלקוח וחוסכים זמן יקר, במגה באינטרנט. המשותף לכל הנשים שבקמפיין הוא שכולן בוחרות ברשתות מגה. לדברי אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "הקמפיין מציג בפעם הראשונה את האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה קמעונאות המביאה ביטוי הוליסטי כולל למותג העל מגה, כמותג מוביל המאגד תחתיו את כל תתי הרשתות, מגה, מגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט. בקמפיין משולבים המסרים של מותגי משפחת מגה שכל אחד מהם מעניק לצרכן ערך מוסף ייחודי ומציג את התועלות של כל מותג ומותג".
|
תאריך:
|
03/01/2011
|
|
|
עודכן:
|
03/01/2011
|
|
אריאל אבני
|
|
לשנת 2011, מערכת "על צד שמאל" מברכת את קוראיה בברכת שנה טובה - שנת שלום, צדק חברתי, שוויון אזרחי, חינוך ירוק ופוליטיקה נקייה!
|
|
|
בנק הפועלים ממשיך להעניק ללקוחותיו המחזיקים בכרטיסי אשראי מקבוצת "ישראכרט" ו/או "אמריקן אקספרס", הטבות ייחודיות ומגוונות שיוענקו להם, בנוסף לשפע ההטבות הקיימות בכרטיס שברשותם.
|
|
|
לשנת 2011, מערכת "על צד שמאל" מברכת את קוראיה בברכת שנה טובה - שנת שלום, צדק חברתי, שוויון אזרחי, חינוך ירוק ופוליטיקה נקייה!
|
|
|
קניון שרונים החדש שבהוד השרון מארח את האולפן השקוף של ערוץ 24. זו הפעם הראשונה שהאולפן השקוף עוזב את חוצות הערים ומתמקם בלבו של קניון. המהלך הוא פועל יוצא מהאסטרטגיה למצב את קניון שרונים כקניון אזורי המציע חוויית בילוי ייחודית, חדשנית ודינמית, שמפתיעה גם את המבקרים בקניון על בסיס יומיומי.
|
|
|
פופיק, היבואנית הגדולה בישראל למוצרי ילדים ותינוקות והמשווקת הבלעדית של עגלות Peg-Perego בישראל, הקימה אתר בית חדש ועברה לממשק פשוט ונוח. האתר החדש של פופיק מציג תפיסה חדשה במרחב של עולם מוצרי תינוקות וילדים והוא ידידותי, נגיש ופשוט לתפעול. האתר בנוי בצורה בה ניתן לסייר על-פי קטגוריות בהתאם להעדפת המשתמש ולבחור בין מוצרים, מותגים וטווח גילאים.
|
|
|
|