רשת המלונות "הולידיי אין" בישראל, המצוייה בבעלות חברת "אפריקה ישראל", יוצאת השבוע בקמפיין קיץ נרחב.
"הילדים כבר בפנים" - יהיה משפט המפתח של הקמפיין והוא מבוסס על יתרון ותיק של הרשת - "2 ילדים בחינם בחדר של ההורים".
הקמפיין, בהיקף של 750,000 ש"ח יימשך בחודשים יולי אוגוסט ויתפרס על-פני עיתונות ארצית, תשדירי רדיו ובאינטרנט (באמצעות Arc interactive של "גלר-נסיס").
קרדיטים:
מנהלת אשכול לקוחות: טלי אורן
פלנר: אורן נייגר
תקציבאית: קרן שרון
מנהל קריאטיב: רוני שניידר
ארט: שירי מן
קופי: עינת אקר
מנהל Arc interactive: תימור גורדון.