במסגרת התחרות נדרשים הגולשים להעלות תמונות כשהם מחופשים והתאמתן לאחת מהתחפושות של מגה בצירוף הסבר משכנע מדוע מגיע להם לזכות. התמונה שתקבל מעל 30 LIKE תעלה למצעד התחפושות הגדול של מגה והזוכה שיבחר על-ידי צוות של שלושה שופטים יקבל שובר קנייה על סך 1,000 שקל לקניות במגה באינטרנט.
רשת מגה, לכבוד חג פורים המתקרב משיקה אפליקציה פורימית משעשעת בפייסבוק של הרשת - "מגה הטבות", הכוללת תחרות תחפושות גדולה המזכה את המנצח ב-1000 שקל לקניות במגה באינטרנט, התחרות תמשך מ-3.3.2011 ועד 20.3.11.
במסגרת התחרות הוזמנו הגולשים להעלות תמונות יצירתיות לפייסבוק כשהם מחופשים והתאמתן לאחת מהתחפושות המאויירות של מגה, בצירוף הסבר משכנע מדוע הם חושבים שמגיע להם לזכות. התמונה שתקבל מעל 30 Like תעלה למצעד התחפושות הגדול של מגה והזוכה שיבחר על-ידי צוות של שלושה שופטים יקבל שובר קנייה על סך 1,000 שקל לקניות במגה באינטרנט הניתן למימוש עד ה 30.4.11.
רשת מגה מעלה אפליקציה ייחודית לחג פורים, בפייסבוק של הרשת "מגה הטבות". מספר החברים ברשת הפייסבוק של מגה כולל כיום כ-25,000 חברים, אשר לוקחים חלק בפעילויות רבות שמפעילה הרשת בפייסבוק: סקרים, קופונים ייחודיים לגולשים, עידכון על מבצעים שוטפים, טיפים, עידכון על מוצרים חדשים, תחרויות נושאות פרסים, שרות לקוחות, שאלות, פעילויות תוכן גולשים ועוד.