חברת "ורטקס" המשווקת מוצרי טקסטיל לבית ומוצרי אמבטיה ברשתות המובילות בארה"ב תיכנס בשלב הראשון ל-10 סניפים של רשת "המשביר לצרכן החדש" ולאחר מכן לכל סניפי הרשת.
בימים אלה נחתם הסכם בין "המשביר לצרכן החדש" וחברת "VERATEX" המשווקת מוצרי טקסטיל לבית ואמבטיה - סטים לחדר השינה -
"TOP OF THE LINE" - סטים מלאים הכוללים אפילו כיסויים לרגלי המיטה באיכות, יופי ותפירה ברמה גבוהה ביותר במחירים המתאימים לכל כיס. המותג משווק ברשתות המובילות ביותר בארה"ב: מייסיס, גי.אס. פני, טראוסס, בברלי גלן ובמאות סניפים נוספים ומחזור המכירות השנתי הינו מעל 70 מיליון דולר.
מותג נוסף בתחום מוצרי הטקסטיל שנכנס למשביר הינו המותג הבינ"ל "קריסטי" - מותג בן 150 שנה של מגבות איכות המשווקות בחנויות היוקרה בארה"ב ובאירופה.
רמי שביט מציין, שרשת "המשביר לצרכן החדש" סיכמה במהלך החודשים האחרונים מהלך של חתימת חוזים והסכמים עם כ-116 ספקים ויבואנים והמטרה להגיע עד סוף שנת 2003 להסכמים עם עוד כ-20 עד 30 ספקים.
כחלק משינוי תדמית הרשת יושם דגש על תמהיל המוצרים השונים, הכנסת מותגים בינ"ל במחירים אטרקטיביים מאוד במחיר ממוצע 30% פחות, מיקומם בסניף ותחלופה גבוהה של הסחורה על המדף תוך יצירת מסר שיווקי אחיד, חווית קניה ושרות מקצועי.
שביט מציין עוד, שעד סוף שנת 2004 תשקיע ההנהלה החדשה כ-20 מיליון ש"ח בעיצוב מחדש של סניפי הרשת, מיצוב מחדש של המחלקות, החלפת שטיחים ופרקטים, החלפת תאורה, מוזיקה וכו'.