רשת אופנת הספורט Sektor town, בבעלותו של איש העסקים הישראלי ג'קי בן-זקן, בחרה בזוכה
האח הגדול 3 ג'קי מנחם, כפרזנטור הרשמי של הרשת. מנחם יוביל את קמפיין הרשת בשנה הקרובה, ויהיה הפנים של Sektor town.
הקמפיין, בכיכובו של ג'קי מנחם, יתבסס בעיקרו על פעילות תוכן ופרסום שיכלול עיתונות, שלטי חוצות ורדיו באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות' ופעילות אינטרנט שוטפת באמצעות סוכנות האינטראקטיב Peak End Rule. תחילת הקמפיין באירוע חגיגי שיערך בסוף יוני. היקף הפעילות בקמפיין השנתי מוערכת בכמיליון וחצי שקלים.
"אני שמח שנבחרתי על-ידי Sektor town להיות הפנים של הרשת", אומר ג'קי מנחם, לקראת הקמפיין הראשון שלו מאז זכייתו ב"האח הגדול". "אני חושב שגם לי וגם לסקטור טאון יש את המז'יק הזה, שכל אחד יכול להתחבר אליו ושבזכותו גם הגעתי לאן שהגעתי. התחברתי מאוד לסגנון האופנה הספורטיבי שלהם ובעיקר, התחברתי לעובדה שהם מציעים בגדים יפים וגם את כל המותגים המובילים בספורט. מעבר לכך, אני שמח מאוד שיהיה עוד ג'קי במשפחה שלי".
Sektor town היא רשת חנויות מולטי ברנד המאופיינת בקולקציה ספורטיבית, אורבנית, עדכנית וצעירה של מותג הבית, וזאת לצד פריטי אופנה בלעדיים ממגוון מותגים דוגמת NIKE ,ADIDAS, אסיקס, לקוסט, וואנס, מותג הגלישה HURLEY, ועוד.
הקולקציה הרחבה שמשיקה Sektor town מחולקת: Sektor Men Sektor Women ו-Sektor Kids. לכל אחת מהקולקציות, סט השראות משלה, אך בכולן המוטיב השולט הוא המוטיב האורבני, הפשוט והבלתי מתחנף. לרשת חנויות בפריסה ארצית, והיא שמה לה למטרה להציע מגוון פריטי לבוש ספורטיביים ועדכניים במחירים השווים לכל נפש, ומאפשרים לכל אחד להרכיב לעצמו את הקולקציה האורבנית הפרטית שלו.
שרון כהן, מנכ"לית הרשת מציינת כי "הבחירה שלנו בג'קי מנחם כפרנזטור הרשת הייתה טבעית. לג'קי יש את כל הערכים של רשת האופנה Sektor town: הוא נגיש לכולם, עדכני ותוסס. הוא בעל אישיות כובשת, אליה גם מבוגרים וגם ילדים יכולים להתחבר, ואנחנו גאים על שיתוף הפעולה בינינו ומברכים את ג'קי על כניסתו למשפחת Sektor הגדולה".