ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת שני מכשירי הדגל שלה מסדרת ה- Xperia: ה- Xperia Arc וה- Xperia Play. הקמפיין יעלה בכל המדיות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובהיקף של 2.5 מיליון שקל.
ראשית יעלה הקמפיין באינטרנט ובעיתונות המודפסת (החל מיום ג' ה- 19.7.11), ויתמקד בעיצוב הדק והמרהיב של ה- Xperia arc, בשילוב מאפייניו הטכניים המרשימים כסמארטפון מתקדם, ובחוויית המשחק המרגשת שנותן ה- Xperia Play, היחיד המשלב סמארטפון מתקדם עם קונסולת משחקים ניידת. בשבוע הבא ילווה הקמפיין בשלטי חוצות ברחבי הארץ.
ביום חמישי הקרוב יעלה הקמפיין הטלוויזיוני שיתמקד ב-Xperia Play, הסמארטפון הראשון שהוא גם קונסולת משחקים של פלייסטיישן. בשני סרטוני הטלוויזיה נראים אנשים בסיטואציות יום יומיות כשהם משחקים ב-Xperia Play, כאשר המשחק "יוצא" מהמכשיר והופך את הסביבה השלווה לסצנה מושקעת מסרט אקשן.
לצד הקמפיין הפרסומי, במהלך החודש נערכות בדף הפייסבוק הרשמי של החברה (Sony Ericsson inside) פעילויות אינטראקטיביות מהן נהנים כ-49,500 האוהדים של סוני אריקסון ישראל, כאשר הזוכים בפעילויות יקבלו מכשירי Xperia Arc ו- Xperia Play במתנה.
אלי מצביץ', מנהל הפעילות של ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, מסר כי "אנו שמחים לצאת בקמפיין לרגל השקת שני מכשירי הדגל היחודיים שלנו. סוני אריקסון מחזירה היום את הצבע לעולם הסלולר, ותוך כך משנה את חוקי המשחק ומחזירה לצרכן הישראלי את יכולת הבחירה במכשיר המתאים ביותר עבורו".