סאני תקשורת עולה בקמפיין בהיקף חסר תקדים של כ-10 מיליון שקלים למכשיר הדגל החדש:Samsung Galaxy S ii ; הקמפיין כולל את כלל אמצעי התקשורת ופעילות תומכת בקניונים ומסיבת השקה לקהל הרחב
סאני תקשורת, יבואנית
סמסונג סלולר בישראל, משיקה היום את מכשיר הדגל, הסמארטפון החדש Samsung Galaxy S ii ויוצאת בקמפיין בהיקף חסר תקדים של כ-10 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשלושה שבועות בערוצים 2 ו- 10, בעיתונות הארצית, באתרי אינטרנט, ברדיו ובשילוט חוצות. בנוסף, את הקמפיין תתמוך פעילות תוכן ב-ynet במסגרתה יצולמו דרך המכשיר כתבות וידאו וצילומי סטילס לכתבות השונות באתר.
את הקמפיין תלווה פעילות קידום מכירות בקניונים נבחרים באמצעות עמדות אינטראקטיביות להתנסות במכשיר לצד פעילויות פייסבוק ומסיבת השקה חגיגית לקהל הרחב שתתקיים ב 11 לאוגוסט בגני התערוכה תל אביב.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, מציג את מכשיר ה- Samsung Galaxy S iiתחת המסר: "להיסחף לחוויה חכמה יותר".
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר: "בתוך חודש מיום ההשקה נמכרו בעולם 3 מיליון מכשירי Samsung Galaxy SII. בקוריאה נמכר מכשיר גלקסי S2 כל שנייה וחצי. אנו מאמינים כי הסמארטפון החדש יכבוש במהרה את ליבם של הצרכנים הישראלים ויזכה להצלחה כפי שבאה לידי ביטוי בשוק מכשירי הסמארטפון העולמי".
קרדיטים לקמפיין:
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן
מנהלת לקוחות: רעות פרנקל
סמנכ"ל קריאטייב: אלדד ויינברגר
מנהל קריאטייב: טל מורבקין
קופי: דרור לביא
ארט : אסף לוי
סופרוויזרית: עינב נוי
תקציבאית: מילי אורמן
מנהל/ת פלנינג: שרון שלו-לבצור
פלנר: רותם הבר
מדיה: אורטל גלזר/ליאור שבו
מנהלת מח' טלוויזיה: נווה זרח
מפיקת משרד: איריס בצלאל
במאי: דורון קורן
בית פוסט: ג'רונימו
מוזיקה: תומר בירן