רשת מגה בעיר משיקה אפליקציה אינטרנטית להרכבת תפריט משפחתי בתקופת החופש הגדול בהשקעה של כחצי מיליון שקלים
האפליקציה החדשה, "סינתפריט" מאפשרת להורים ולילדים לבחור תפריט שבועי לארוחות בריאות ומזינות על-פי מרכיבי המזון האהובים עליהם
חופשת הקיץ מציבה להורים אתגר תזונתי אמיתי כשהיעדר המסגרת מתבטא גם בהיעדרה של מסגרת תזונתית. כשירות להורים ובמסגרת חיזוק הקשר עם לקוחותיה גם במסגרת הרחבת פעילות הדיגיטלית, משיקה בימים אלה רשת מגה בעיר אפליקציה אינטרנטית להרכבת תפריט מזין ובריאותי כולל מתכונים להכנה, לפי פריטי המזון האהובים על בני המשפחה, במסגרת קמפיין הקיץ, "הסינתפריט".
האפליקציה החדשה עלתה באתר האינטרנט "פרנק סינטה" של מגה בעיר ובדף הפייסבוק של רשת מגה קמעונאות.
אפליקציית "הסינתפריט" מאפשרת להורים ולילדים לבחור את המאכלים האהובים עליהם ולקבל בהתאם תפריט שבועי לארוחות בריאות ומזינות. עוד ניתן לקבל באפליקציה רשימת מתכונים מומלצים בהתאם למאכלים שנבחרו.
המתכונים נבחרו בקפידה ובהמלצת הדיאטנית, עדינה בכר, אחראית תחום תזונה בבית "דרך חיים" - שרותי בריאות כללית אשר ליוותה וייעצה למגה במהלך הקמפיין כולו במטרה לעודד תזונה בריאה.
בנוסף "הסינתפריט" של מגה בעיר מאפשרת קבלת טיפים תזונתיים והפקה של רשימת קניות להדפסה, בהתאם למתכונים שנבחרו.
שי אלמוג, סמנכ"ל שיווק מגה קמעונאות מסר כי: "קמפיין הקיץ של מגה בעיר כולל דגש נרחב על פעילות הדיגיטל של הרשת. העולם נמצא בכף היד וכחלק ממנו עלינו להיות שותפים להתפתחות הטכנולוגית. אנו שמחים להוביל מגמה שתסייע לציבור לקוחותינו מצד אחד לתכן נכון את הקניות ומצד שני להקל על ההורים ולסייע להם לעקוב ולפקח על תזונה תקינה של הילדים הנמצאים בחופשת הקיץ. עוד הוסיף אלמוג, האפליקציה הינה ידידותית, חווייתית ונוחה מאוד לתפעול ומעניקה למשתמשים בה חוויה נהדרת של הרכבת תפריט אישי".
פיתוח האפליקציה נעשה במחלקת הדיגיטל של שטרית מדיה גרופ, המלווה את הפעילות השיווקית של הקבוצה ברבדים השונים.
קרדיט מתכונים: שרית שמואלי למגה בעיר
לאתר פרנק סינטה של מגה בעיר
[קישור]