|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

מזרחי-טפחות משיק את הבנקאות ההיברידית

השילוב המיטבי בין בנקאות אישית ודיגיטלית שמאפשר לכלל הלקוחות נגישות ישירה לבנקאי האישי שלהם בסניף באמצעות מגוון הערוצים
24/11/2011  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורן כוכבי  |    |  תגובות

מזרחי-טפחות שוב "הולך נגד הזרם": בניגוד למגמה המעודדת פיתוח ערוצים דיגיטליים כאמצעי להרחקת הלקוח מהבנקאי האישי שלו, מחזיר הבנק את הבנקאי האישי ואת הסניף למרכז מערכת היחסים עם הלקוח; אלי יונס: השקענו בפיתוח תפיסת שירות וטכנולוגיה חדשנית שמטרתן לפלס עבור הלקוחות נתיב מהיר ובלתי-אמצעי, למי שמכיר מקרוב ולעומק את צרכיהם המגוונים בתחום הפיננסי – הבנקאי האישי שלהם בסניף

בנקאות אישית או דיגיטלית? אנושית או טכנולוגית? בשורה ללקוחות מזרחי-טפחות: מעכשיו אתם משוחררים מההתלבטות הזו!
בניגוד למגמה הרווחת בבנקאות העולמית והמקומית להפנות את הלקוח לפעול עצמאית בערוצים הדיגיטליים, במקום מול הבנקאי האישי שלו, משיק בימים אלה מזרחי-טפחות את "הבנקאות ההיברידית" – תפיסת שירות ייחודית וחדשנית, שמשלבת באופן המיטבי בין שניהם ומגייסת את ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות ליצירת קשר ישיר ומיידי בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בסניף.

על-פי "הבנקאות ההיברידית" של מזרחי-טפחות, הטכנולוגיה לא נועדה לשמש תחליף לבנקאי האישי בסניף אלא דווקא לחבר ולהדק את הקשר בינו ובין הלקוח. מהיום יוכלו כל לקוחות הבנק להגיע ישירות אל הבנקאי שלהם בסניף, או לאחד מחברי הצוות שעובדים איתו, באמצעות הטלפון, הסלולר, הודעות הסמס והמייל מכל מקום שבו יהיו, ועל פני 12 שעות פעילות: מ-8 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב.

היוזמה הייחודית של מזרחי-טפחות נתמכת במחקרים שנעשו בארץ ובחו"ל בקרב לקוחות הבנקים שמהם עולה, שמרבית הלקוחות – גם אלה הנחשבים "משתמשים כבדים" בערוצים הדיגיטליים, מעוניינים בקשר ישיר ובלתי-אמצעי עם הבנקאי האישי בסניף, ומבקשים לבצע פעילויות מסוימות אך ורק באמצעותו.

רובם המכריע של הלקוחות מתוסכלים מכך, שבמקרים שבהם הערוצים הדיגיטליים לא מספקים מענה לצרכיהם, אין להם דרך להגיע טלפונית לבנקאי האישי ולסניף, והם מופנים למוקד הטלפוני הכללי של הבנק.

בוטל המוקד הטלפוני
במסגרת המהלך החדשני, בוטל למעשה המוקד הטלפוני של מזרחי-טפחות במתכונתו הקודמת. הבנקאים שעבדו במוקד עד לאחרונה צוותו לסניפי הבנק, כאשר בכל סניף הוקמו מספר צוותי לקוחות חדשים, שבמרכזם הבנקאי האישי. צוותים אלה עברו בחודשים האחרונים פעילות הכשרה והדרכה אינטנסיבית, ואומנו להעניק שירות היקפי, יעיל ומהיר ללקוחותיהם, באמצעות מגוון הערוצים ותוך גיבוי הדדי. במקביל, הקים הבנק מרכז תמיכה טלפוני, שיעסוק בעיקר בתמיכה טכנית ובגיבוי במקרי הצורך.

כלי העבודה המרכזיים של הבנקאי האישי וחברי צוותו יהיו מערכת טכנולוגית משוכללת שהבנק פיתח, ושתפקידה לנווט את פעילותו של הלקוח בכל אחד מן הערוצים אל שולחן העבודה של הבנקאי האישי שלו בסניף, וכן מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוח (CRM).

מעתה ינותבו כל שיחות הטלפון של הלקוחות ישירות אל הבנקאי האישי בסניף וצוותו, וזאת לאחר תהליך זיהוי קצר באמצעות מערכת הטלפוניה המשוכללת. במקרה שהבנקאי האישי עסוק, תופנה השיחה אל אחד מהבנקאים חברי הצוות, וזה ידאג לתת מענה מלא לפניית הלקוח.

לקוחות הבנק יוכלו לפנות לבנקאי האישי בסניף גם באמצעות המייל המאובטח וכן לשלוח ולקבל ממנו אישית הודעות סמס. זאת, בשונה מהמצב היום שבו הודעות הסמס שנשלחות מהבנקים ללקוחות, הן על-פי תפריט שנקבע מראש

והן בתגובה לשאילתות של הלקוחות בנושאים מוגדרים, נשלחות ממערכות המחשב ולא מהבנקאים האישיים בסניפים.

הטכנולוגיה כפלטפורמה לקשר עם הבנקאי האישי בסניף
על הסיבות שהביאו את מזרחי- טפחות לצאת ביוזמה החדשנית, אמר מנכ"ל הבנק אלי יונס: "סוד גלוי הוא שהלקוח מעוניין בקשר ישיר ואמיתי עם הבנקאי האישי שלו. אלא שמנגד עומדת ההתנסות המוכרת לכולנו: עולם הבנקאות בארץ ובחו"ל עושה שימוש הולך וגובר בטכנולוגיה, כשזו משמשת כאפיק חלופי לבנקאי עצמו.

הבנקאי האישי שלנו – דמות בשר ודם המוכר לנו ושאנו מוכרים לו נחסם בפנינו, ובמקומו אנו מקבלים הקשת מחשב, מוקדנים מזדמנים ואפליקציות למיניהן, שמטרתם לגרום לנו לעבור ולפעול בשיטת 'עשה זאת בעצמך' ובכך לחסוך מהבנקים את העלויות הרבות הכרוכות במגע הבלתי-אמצעי שלנו עם הבנקאי האישי בסניף".

לדברי יונס, "אנו, במזרחי טפחות, שינינו את כללי המשחק. העמדנו את כל הטוב שבהתפתחות הטכנולוגית לרשות הלקוחות, רק שאצלנו הכיוון הוא פנימה: לא כתחליף בלתי מספק ולעיתים אף מתסכל לדבר האמיתי, אלא כפלטפורמה לקשר ישיר ומיידי עם הבנקאי האישי.

לשם כך השקענו רבות בפיתוח תפיסת שירות וטכנולוגיה חדשנית שתכליתה אחת: לפלס עבור הלקוחות נתיב מהיר ובלתי-אמצעי, למי שמכיר מקרוב ולעומק את צרכיהם המגוונים בתחום הפיננסי – הבנקאי האישי בסניף.

במזרחי-טפחות מהווים הערוצים הדיגיטליים כלי עזר ראשון במעלה להידוק מערכת היחסים של הלקוח עם הבנקאי האישי, ונועדו לסייע לו להגיע ישירות אליו, בקלות ובנוחות מירבית, בכל עת שיזדקק לשירותיו ומכל מקום שבו יהיה", אמר מנכ"ל הבנק.


הצעת ערך אמיתית ללא עלות נוספת ללקוח
באירועי השקת "הבנקאות ההיברידית" שהתקיימו לעובדי הבנק, הביע המנכ"ל יונס את ביטחונו, כי המהלך החדשני יסייע בהבלטת הבידול של מזרחי-טפחות אל מול המתחרים ויגביר משמעותית את קצב גיוס הלקוחות החדשים של הבנק. "כפי שכבר עשינו בשנים האחרונות, גם הפעם אנו מגישים לקהל הלקוחות הצעת-ערך אמיתית שמשמעותה שירות טוב בהרבה מזה שמוצע באלטרנטיבות השונות, ללא כל עלות נוספת ללקוח", אמר יונס.

מנכ"ל הבנק העריך, כי על-פי ניסיון העבר – בין השאר בעקבות השקת "מזרחי-טפחות LIVE", "חשבון מנהלים" והקמפיין המוצלח "להעביר את דביר", צפויה "הבנקאות ההיברידית" להביא להגברה משמעותית בקצב גיוס הלקוחות החדשים, ובסך הכול מתכנן מזרחי-טפחות לגייס באמצעות הקונספט החדש עשרות אלפי לקוחות מדי שנה.

יצוין, כי השקת "הבנקאות ההיברידית" תלווה בפעילות שיווקית ופרסומית רחבת-היקף, בכל ערוצי המדיה, תחת הכותרת: "אומרים שלום לבדד". בקמפיין, שבו יככב הפרזנטור הקבוע של הבנק, דביר בנדק, יושמע השיר "בדד" של הזמר זוהר ארגוב ויוצג בו תסכולם של הלקוחות מהמצב השורר היום, שבו הם מורחקים מהבנקאי האישי שלהם ומופנים לבצע את כל פעילותם בערוצים הדיגיטליים.

גם סניפי הבנק יעברו "מתיחת פנים" לרגל המהלך החדשני, ויוכנסו בהם אלמנטים עיצוביים ושיווקיים מגוונים שימחישו לבאים בשעריהם את מהות "המהפיכה ההיברידית" של מזרחי-טפחות.

באתר הבית של מזרחי-טפחות שכתובתו: WWW.MIZRAHI-TEFAHOT.CO.IL יופיע סרטון הסבר מיוחד הממחיש באופן ויזואלי את הבשורה שטומנת בחובה "הבנקאות ההיברידית" וכן מידע רלוונטי נוסף עבור לקוחות שיבקשו להצטרף למהפכה של מזרחי-טפחות.

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  24/11/2011
אורן כוכבי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזרחי-טפחות משיק את הבנקאות ההיברידית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בנימין__
28/11/11 14:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאחר שעברה את מבדקי ההסמכה, קבוצת ה-Go to Market במוטורולה סולושנס ישראל קיבלה החודש את תו התקן לניהול המשכיות עסקית בשעת חירום – BS25999 ממכון התקנים הישראלי.
24/11/2011  |  אפרתי יעקב  |   הודעות כלליות
כביש 6 זכה בפרס "הפרויקט המצטיין" לשנת 2011 בתחום התשתיות בשל תרומתו לשיפור התנאים התחבורתיים בישראל והפיכת הנגישות בין המרכז לפריפריה לגבוהה יותר.
24/11/2011  |  רותי מדלעי  |   הודעות כלליות
רשת חנויות הנוחות אלונית משיקה בימים אלה פיצות גורמה אישיות וזוגיות המיוצרות בלעדית עבור רשת אלונית על-ידי חברת "DONNA ITALIA", חברה מובילה בתחום הקולינריה, ובשיווק לחברות בכירות במשק בענף הקמעונאות.
24/11/2011  |  רותי מדלעי  |   הודעות כלליות
שורה של פוליטיקאים ישראלים ואירופאים שהשתתפו היום בוועידה בינלאומית בתל אביב, קראו לחיזוק היחסים הבילטראליים בין ישראל לרוסיה.
24/11/2011  |  פלוס מדיה  |   הודעות כלליות
אנשי גוש קטיף שחוו על בשרם את הגירוש והריסת ביתם ומפעל חייהם הגיעו אמש למגרון על-מנת ל'התגייס' כלשונם, למאבק כנגד ההריסה. בשנים האחרונות, מאז הגירוש מגוש קטיף ניהלו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il