מיה מילצקי 31, מונתה למנהלת השיווק של מותג התכשיטים הדני, PANDORA, בישראל.
במסגרת תפקידה תנהל מילצקי את תחום השיווק והמכירות של PANDORA ותעסוק בגיבוש האסטרטגיה השיווקית והפירסומית, הובלת המותג, פיתוחו והתרחבותו בישראל.
בנוסף תמשיך לנהל מילצקי את השיווק של רשת ה-Cook Store, המתמחה בכלים, ציוד ואביזרים למטבח, בבעלות חברת CityTime IL, שהיא גם יבואנית PANDORA בישראל.
השנה השיקה PANDORA שתי חנויות קונספט ראשונות בתל אביב - במתחם שוסטר ברמת אביב ג' ואת חנות הדגל בכיכר המדינה, וצפויה להשיק החודש חנות נוספת בעיר רחובות, וכן חנויות קונספט נוספות במהלך השנה.
PANDORA שנוסדה ב-1982 על-ידי זוג צורפים בדנמרק, מגלגלת כיום מחזור מכירות של יותר ממיליארד ש"ח בשנה. מחזור זה הינו השני בגודלו בעולם בענף התכשיטים, אחרי טיפאני. PANDORA משווקת ב-40 מדינות ובכ-10,000 נקודות מכירה בעולם, מתוכן ב-240 חנויות מותג. קו התכשיטים מבוסס על עיצוב עכשווי ואופנתי, באיכות גבוהה ובמחירים סבירים.