בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
סקר אופנתי לקראת השנה האזרחית החדשה 2012
|
ענקית התכשיטים הדנית PANDORA ● ערכה סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות וממנו עולה כי:
את התכשיט היקר לליבן של נשים הישראליות הן מקבלות עפ"ר מהבעל (44%) נשים ישראליות אינן נוהגות להסיר התכשיטים (54%) 42% עונדות תכשיט בעל ערך סנטימנטלי עבורן כמזכרת לאירוע מרגש ו-56% רוכשות תכשיטים באופן ספונטני עבור עצמן ענקית התכשיטים הדנית, PANDORA, המפורסמת בזכות ה-CHARM BRACELET, המאפשרת ללקוחה ליצור צמיד בעיצוב והתאמה אישיים, לאורך זמן, להוסיף charms לצמיד לשילוב ממבחר של יותר מ-700 CHARMS בעלי משמעות סמלית רגשית לעונדת, המתווספים לצמיד הבסיס העשוי כסף סטרלינג, זהב 14 קראט, עור או בד. לקראת השנה האזרחית החדשה PANDORA ערכה בישראל סקר בקרב כ-300 נשים בגילאי 30-60 בנושא הרגלי הרכישה והענידה של התכשיטים שלהן. מתוצאות הסקר, שנערך על-ידי מכון רושינק אסטרטגיה עולה כי 86.3% מהנשים הישראליות אוהבות תכשיטים ונוהגות לענוד תכשיטים באופן קבוע וכי רכישת תכשיטים עולה עם הגיל. התכשיט הפופולרי ביותר אותו עונדות נשים ואינן נוהגות להסיר הוא שרשרת עם 54.2% מהנשים העונדות שרשראות על הצוואר, ובהפרש קטן אחריו עגילים עם 52.3% מהנשים. תכשיטים נוספים אותן נוהגות נשים לענוד באופן יומיומי ואינן נוהגות להסיר הן טבעות עם 46.7%, בעיקר טבעות נישואין עם 38.2% וצמידים עם 26.5%. הפילוג משתנה בהתאם לרמת ההכנסה כאשר בקרב נשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע התכשיט המועדף הוא שרשת עם 57.2% ואילו בקרב נשים בעלות הכנסה ממוצעת ומעלה התכשיטים המועדפים הם עגילים וטבעות, עם כ-54%. הרומנטיקה שולטת בנישואין את התכשיטים היקרים ביותר לליבן מקבלות הנשים מבעליהן (44.4%), כאשר את המגמה מובילות הנשים בגילאי 50-60 עם 47.7%; 23.5% מהנשים מפנקות את עצמן ורוכשות את התכשיטים לעצמן ואילו 21.9% קיבלו את התכשיט האהוב עליהן מהוריהן או מבן משפחה אחר. אם הגברים הנשואים מובילים את טבלת מעניקי התכשיטים, אזי המחזרים והמאהבים הישראלים נמצאים כמעט בתחתית עם 6.5%, כשאחריהן "החמות" עם 1.7% בלבד. אוסף זיכרונות מתוכשט הנשים הישראליות מחזיקות בתכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי, ובעיקר בתכשיטים המהווים מזכרת מאנשים היקרים לליבן (41.8%). תכשיטים מהווים גם מזכרת לחתונה (22.2%) ולימי הולדת (21.9%), כאשר הנשים בגילאי 40-50 הן הנהנות העיקריות ממתנות יום-הולדת מתוכשטות, עם 24.5%. בא לי.... תכשיט! למעלה ממחצית הנשים הישראליות (56.5%) השיבו כי הן קונות תכשיטים באופן ספונטני, כאשר הן רואות משהו שהן אוהבות. הנתון מודגש במיוחד בפילוח לפי רמת הכנסה עם 56.5% מהנשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע, 56.3% מהנשים בעלות הכנסה ממוצעת ו-66.1% מהנשים בעלות הכנסה מעל הממוצע. לשם השוואה, מסקר דומה שנעשה בקרב נשים אוסטרליות בשנת 2010 עלה כי רק 40% מהן קונות תכשיטים באופן ספונטני. נתון מעניין אחר הוא שהנשים הישראליות והאוסטרליות מתנהגות באופן זהה כשמדובר ברכישת תכשיטים לאירועים מיוחדים עם כ-39% מהנשים.
|
|
על אודות PANDORA PANDORA, שהוקמה על-ידי זוג מהגרים צעירים, פר אנוולדסן ואשתו וויני, ב-1982, החלה את דרכה כחנות תכשיטים זעירה בקופנהגן, בירת דנמרק. בשנת 2000 הפכה החברה למותג בינלאומי, וכיום מייצרת PANDORA את התכשיטים במפעלים שהקימה בתאילנד, ומשם הם משווקים
|
|
תאריך:
|
13/12/2011
|
|
|
עודכן:
|
13/12/2011
|
|
שרית גבאי
|
סקר אופנתי לקראת השנה האזרחית החדשה 2012
|
|
חברת Esnatech הקנדית, הנחשבת למובילה בינ"ל בתחום טכנולוגיית ענן, תשווק בישראל פתרונות Unified Communication באמצעות חברת MobileU. ל-Esnatech אלפים רבים של התקנות ביישומי Google App וטכנולוגיות ענן נוספות. הנהלת החברה מסרה כי בחרה ב-MobileU הישראלית כנציגתה, בשל היותה ספקית מתמחה בפתרונות טכנולוגיים לעולם ה-Mobilty. שיתוף הפעולה בין החברות, נועד לאפשר לארגונים וגופי תקשורת בישראל לייצר יכולות Unified Communication בין Google App, אפליקציות ארגוניות, טלפוניה קווית וניידת. הסכם שיתוף הפעולה עשוי להניב חוזים בשווי 4 מיליון ש"ח ב-3 שנים הקרובות.
|
|
|
חברת ShoreTel האמריקנית (נאסד"ק SHOR) הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה עם חברת MobileU הישראלית. חברת ShoreTel היא ספקית מובילה של פתרונות ייחודיים המשלבים ביישום פשוט טלפוניית IP ויכולות Unified Communications מלאות. חברת MobileU מייצגת ומספקת פתרונות אבטחה, ניהול והגברת היעילות העסקית בכל הקשור לעולם הסלולר. הסכם הנציגות כולל את כל מגוון המוצרים שמפתחת ShoreTel, בכללם הגרסה האחרונה של ShoreTel Mobility. ב-MobileU מעריכים כי בתוך 3 שנים תתפוס ShoreTel בישראל נתח שוק של כ-50% אחוזים עם מכירות בהיקף 8 מיליון ש"ח.
|
|
|
מוטורולה סולושנס משיקה היום סדרה חדשה של מסופונים ממוחשבים, חכמים וניידים: ה-MC2100. המכשיר החדש עונה על הצורך הגדל במחשוב נייד מוקשח קטן מידות שירחיב את מגוון הפתרונות המוצעים לארגונים גדולים וכן לעסקים קטנים ובינוניים.
|
|
|
חברת מימון ישיר משלימה בימים אלה את פרויקט הטמעת מערכת השו"ב - Centerity Monitor של חברת סנטריטי הישראלית. במסגרת הפרויקט שביצעו סנטריטי וצוות ה- SYSTEM של מימון ישיר, הוטמעה מערכת Centerity Monitor על כלל המערכות הטכנולוגיות, רשתות התקשורת, אתר האינטרנט והשירותים העסקיים של הארגון. חברת טלדור תקשורת אחראית לתהליך המכירה. היקף הפרויקט לא נמסר אך הוא מוערך בעשרות אלפי דולרים.
|
|
|
במסגרת פאנל על מדיניות התעשיה בישראל שנערך אמש במסגרת וועידת ישראל לעסקים של 'גלובס', הזהיר אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב כי המדיניות הכלכלית של הממשלה מרחיקה את התעשיינים מהשקעות בישראל: "אנחנו צריכים לשמור על התעשיה הישראלית, ואם לא נעשה זאת - נהיה בבעיה קשה. הקשיים שמערימה הממשלה על היצרנים המקומיים בתקנות רגולטוריות, במיסוי ובחוסר שוויון במכרזים, מרחיקה את התעשיינים מהשקעות בישראל" אמר מוטולה.
|
|
|
|