בטקס חגיגי שנערך אתמול (ראשון) במוזיאון תל אביב לאומנות, בנוכחות שר התקשורת והרווחה,
משה כחלון ומאות בכירים מעולם הכלכלה והשיווק, בהם רמי לוי, דב לאוטמן ואליעזר שקדי, הוכרזה החברה להגנת הטבע כמותג על - אחד ממותגי סופרברנדס ישראל לשנת 2011, לצד גופים כמו צה"ל, המוסד,
בנק הפועלים, רולקס, פייסבוק, חיל האוויר, ב.מ.וו, מכון ויצמן והבימה. החברה להגנת הטבע היא הארגון היחידי מתחום הטבע והסביבה שנמצא ברשימת מותגי העל.
דירוג המותגים נעשה על-ידי צוות מומחים, המורכב מעשרות מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים וממחקר צרכנים, שהם המחליטים למעשה מי מבין המועמדים הסופיים הם הסופרברנדס שלהם. דירוג המותגים על-ידי המומחים נעשה על-פי שאלון בינלאומי אחיד, המבוסס על קריטריונים איכותיים וכמותיים כדוגמת איכות, אמינות ובידול מארגונים או מוצרים דומים. צוות השופטים, בראשות פרופ'
יעקב הורניק, מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, דירג את 2,300 המותגים הפעילים בישראל וקבע מי הם ה - 670 שעברו לשלב הבא - מחקר הצרכנים. בחירת הצרכנים נעשתה באמצעות מחקר שנערך על מדגם מקיף ומייצג, שבדק את עמדותיהם של הצרכנים כלפי המותגים. ואלה הכריעו מי מבין אותם 670 הם הסופרברנדס של ישראל לשנת 2011.
החברה להגנת הטבע, שנוסדה בשנת 1953, היא הארגון הסביבתי הוותיק והגדול בישראל ומהוותיקים בעולם. מטרותיה של החברה להגנת הטבע הן שמירה על הסביבה, על ערכי הטבע, הנוף והמורשת ההיסטורית והתרבותית בישראל, חינוך להכרת הסביבה וידיעת הארץ, טיפוח את הזיקה לנוף ולסביבה, חיזוק הקשר בין הציבור הרחב לערכי החי והצומח שבה ויצירת מודעות לשמירת הטבע וסביבה. בימים אלה מנהלת החברה להגנת הטבע כ – 100 מאבקים סביבתיים, מהחרמון בצפון ועד אילת בדרום, למען שמירת ערכי הטבע והנוף.
את החברה להגנת הטבע יצגו באירוע מנכ"ל החברה, משה (קושה) פקמן, סמנכ"ל החברה, ניר פפאי ומנהלת אגף השיווק, גל יעקבי אזולאי. לדברי פקמן, פפאי ויעקבי, "אנחנו גאים ושמחים להיות חלק מרשימה מכובדת של מותגי העל בישראל. אנו רואים חשיבות רבה לעובדה שבין מותגי העל שנבחרו ישנם לא רק מותגים של מוצרי צריכה, אלא גם כאלה העוסקים בשמירה על הטבע והסביבה לטובת הציבור ובהקניית ערכים וחינוך לאוכלוסיות מגוונות".