במסגרת השקת פחיות "Mini Max", ליין חדש וצעיר במהדורה
מוגבלת הכולל מארז שמיניה של פחיות מיני פפסי מקס, יוצאת
טמפו בקמפיין ויראלי חדשני וראשון מסוגו בתחום הפרסום בניו-מדיה: משחק אינטראקטיבי המאפשר לגולש למצוא ולהקליק על מקסימום פחיות במינימום זמן, על גבי סרטון ווידאו שעובר בין שלושה לוקיישנים ובתוך כך לייצר מפגש יוצא דופן עם המותג באמצעות משחק נושא פרסים.
את המשחק שפיתחה חברת THE-WALL עבור פפסי מקס ניתן למצוא בפייסבוק, טאבלטים וסמארטפונים תומכי FLASH. סביבת המשחק עצמה יכולה להתרחש דרך הפרופיל של חברים ששיתפו את הסרטון, וכל גולש יוכל לשתף את חבריו ולהפיץ את המשחק בפרופיל הרשת החברתית.
נעה באוער, מנהלת מחלקת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו מסרה כי: "פחית ה - Mini Max משתלבת בעולמות התוכן של מקוריות וחדשנות וכן בעולם הצעירים וחיי הלילה. פחית המיני תואמת את ערכי המותג של מקוריות, חדשנות ופאן ובכוונת החברה בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים במטרה להמשיך ולהעניק חווית שתייה מגניבה, צעירה והמשאירה טעם של עוד" .
פפסי מקס פונה לקהל הצעיר ומזוהה עם ערכים של ריגוש, יצירתיות וחיים על הקצה. המותג מחובר בארץ ובעולם לחיי הבילוי והאקסטרים ומספק חידושים כל הזמן. כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם.