חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, הודיעה כי סיימה בהצלחה אפיון, פיתוח והטמעת פתרון לדיווח מקוון עבור אגף מערכות המידע של משרד הבריאות. המערכת מופעלת מעל גבי פלטפורמת Force.come Sites של סיילספורס.
עם החלת התקנה החדשה המחייבת לדווח על תרומות, מכל סוג, כספיות או שוות כסף, המתקבלות מכל גוף, נזקק משרד הבריאות למערכת תומכת שתאפשר דיווח מקוון הן מהצד התורם והן מהצד הנתרם. המערכת מאפשרת לזהות ולהפריד בין תרומות כספיות ובין שאינן כספיות.
ServiceWise פיתחה את הפתרון הנדרש מעל גבי פלטפורמת Salesforce.com, כאשר ממשק המשתמש שולב כחלק אינטגרלי מאתר האינטרנט של משרד הבריאות. המערכת, בתצורתה הסופית, מאפשרת לכל מוסד רפואי/חוקר/רוקח לדווח בצורה מקוונת על התרומות שקיבל במהלך השנה ובכך מספקת מענה לרגולציה.
שירה לב עמי, מנמר"ית משרד הבריאות, אומרת: "החוק מחייב כל גוף או גורם במערכת הבריאות, לדווח על תרומות כספיות ושאינן כספיות, שהתקבלו וכל תורם לדווח על תרומות שנתן. היום כל תורם או נתרם יכול להיכנס לאתר הבית של משרד הבריאות ולמלא באופן פשוט וקל את הפרטים המתחייבים מהחוק. התהליך מפורט ומספק הוראות מדויקות למילוי הטופס הנדרש. העובדה שמדובר במערכת מקוונת חוסכת לנו זמן רב ומייעלת את העבודה, כמו גם את תהליך הבקרה. הבחירה במערכת מבוססת ענן איפשרה לנו פיתוח מהיר וזול ביחס לחלופות".
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומר: "כפלטפורמה, Salesforce.com מעניקה גמישות בפיתוח אותה ניצלנו על-מנת להתאימה, בתהליך מהיר, לדיווחים מקוונים באופן שמשרת ציבור משתמשים רחב. אנו גאים כי המשרד הממשלתי הראשון בישראל שבחר ליישם Salesforce.com, בחר בסרוויס וייז לאפיון, פיתוח והטמעה. אין לי ספק כי משרדים ממשלתיים אחרים ילכו בעקבותיו ואנו נראה בישראל יותר ויותר מערכות של סיילספורס".
על אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, וכן בתחום ה-Marketing Automation. לחברה, אשר מייצגת בישראל את , מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, Salesforce.com והינה שותפה עסקית של Marketoניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. על לקוחותיה נמנים מעל 120 חברות וארגונים מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 110,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise:
www.service-wise.com אתר הבית של SalesForce:
[קישור]/
לפרטים נוספים: טל סופר 050-7828690 03-6439106