חברת ADTECH, ספקית טכנולוגיית הגשת הבאנר (ad-server) המובילה וחברת-הבת של ענקית האינטרנט AOL, מודיעה על שיתוף פעולה עם שישה ספקים של פלטפורמת ה- mobile mediation לפרסום בסלולאר. ששת השותפים החדשים הם: InMobi, Inneractive, Millennial Media, Mojiva, Nexage ו – Smaato. שיתופי הפעולה החדשים משלבים את התמחותה של ADTECH ב-ad server יחד עם שש פלטפורמות אופטימיזציה מובילות לפרסום בסלולר. שיתופי פעולה אלה צפויים לסייע ללקוחות מכל העולם לנהל את שטח הפרסום שלהם בסלולר ובכך גם לאפשר להגדיל את ההכנסות.
"מטרתנו היא לעזור למפרסמים ולרשתות פרסום למקסם את ההכנסות ממלאי מוצרי הסלולאר שלהם," כך אומר ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH. ניומן ממשיך ואומר: "באמצעות שיתוף הפעולה עם רשתות ה- mediation אנו נותנים ללקוחותינו את האפשרות להגדיל את דירוגי ה- ad-fill באופן כזה אשר יגדיל את ההכנסות גם כן."
ADTECH פיתחה ממשק mediation חדש כחלק ממוצריה אשר יספק חיבור ישיר בין ה-ad-server לפלטפורמת האופטימיזציה של מודעת הפרסומת בסלולאר שלInMobi, Inneractive, Millennial Media, Mojiva, Nexage ו –Smaato. הממשק יספק ללקוחותיה של אדטק גישה לספקי tier 1 ולמפרסמים.
"אנחנו שמחים להרחיב את השותפות עם ADTECH, המשלבת את היותה מובילה בתחום ה-ad-serving יחד עם מובילת השוק שלנו Nexage Exchange" אומר ארני קורמייר, מנכ"ל ונשיא Nexage. קורמייר, ממשיך ואומר: "שיתוף פעולה זה מאפשר לנו להציע מהימנות וביצועים רבים ללקוחותינו, להיבדל על בסיס איכות ושלמות טכנולוגית ולספק זמינות לשוק."
"שיתוף הפעולה של חברת ADTECH יחד עם Smaato מאפשר למפרסמים הפקת רווחים גדולה יותר מאתרים גדולים באמצעות פלטפורמה המתבססת על מכירה וקניה בשיטת 'מכירה פומבית' בזכות החוזקות של שתי החברות." כך אומר מנכ"ל Smaato, רגנר קרוז, "כך המפרסמים יכולים לבנות כח פרסום וירטואלי ולמכור את המלאי ביעילות רבה יותר."
חברת ADTECH עובדת בצורה מתמדת על פיתוח פתרונותad-serving נוספים. לפני שבועות ספורים החברה השיקה את Mobile SDK, ערכה חדשה לשילוב פרסומות באפליקציות בסלולאר.
ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט – Ad Serving. ADTECH הינה חלק מענקית האינטרנט AOL ומהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט.