|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

לרגל חג האהבה: חוויות רומנטיות לא שגרתיות

חג האוהבים הולנטיינס דיי שוב בפתח ואתם חושבים איך כדאי להפתיע. אז מה? שוב ארוחת ערב רומנטית במסעדה? שוב חופשה בצימר? אז הנה החלופה: חברת אלדין טרוול מציעה לכם 10 רעיונות לחוויות רומנטיות, מקוריות ויצירתיות שאיתם תוכלו להפתיע את בן/ בת הזוג
13/02/2012  |     |   הודעות כלליות   |   יום האהבה   |   תגובות

חג האוהבים הולנטיינס דיי שוב בפתח ואתם חושבים איך כדאי להפתיע. אז מה? שוב ארוחת ערב רומנטית במסעדה? שוב חופשה בצימר? אז הנה החלופה: חברת אלדין טרוול מציעה לכם 10 רעיונות לחוויות רומנטיות, מקוריות ויצירתיות שאיתם תוכלו להפתיע את בן/ בת הזוג.

איל שטרק, מנהל השיווק של חברת התיירות אלדין טרוול, מסביר: "בשנים האחרונות אנו עדים למספר גובר של לקוחות ש"ראו כבר הכול" ומעוניינים לחדש ולהעניק ערך מוסף ייחודי שישדרג את החוויה הרומנטית. חברת אלדין טרוול מספקת מענה ייחודי לאנשים שרוצים לשבור את השגרה ולבלות בחופשה רומנטית ייחודית וחווייתית".

סדנת בישול זוגית
סדנאות בישול הן דרך מצוינת לבחון את יכולת עבודת הצוות שלכם וגם בסיס לבחינת הכישורים הקולינאריים של בן/בת הזוג, זו גם דרך טעימה לבלות את היום. קיימים סוגים שונים של סדנאות בעולם הכוללים אוכל צרפתי, איטלקי, סיני, תאילנדי בדרך כלל הסדנאות מורכבות ממספר מנות (ראשונה, עיקרית וקינוח) כאשר בסופן אתם נהנים מפרי עבודתכם.

אלדין טרוול מציעה סדנאות בישול מגוונות בעולם. למשל: סדנת בישול תאילנדי. בצ'אנג מאי. הסדנה מתחילה בסיור קניות בשוק, הכרת המצרכים השונים ורכישתם ולאחר מכן הגעה לבית הספר לבישול ושם יצירה משותפת של הכנת האוכל שתונחה על-ידי צוות מקצועי אשר ייתן לכם טיפים על שיטות בישול אלטרנטיביות. תכינו ארבע מנות שונות. את הסדנה בארוחה. משך הסדנה: 6 שעות. המחיר, החל מ-135 ש"ח לאדם. תוכלו לבחור בסדנאות נוספות כגון: סדנת בישול סיני בשנחאי, סדנת פיצה באיטליה ועוד.

סדנת בישול בבודפשט, יעד קרוב ורומנטי
בואו ללמוד על אוכל הונגרי, לבשל ארוחה אופיינית וכמובן ליהנות מהאוכל שהכנתם! אמנות הבישול ההונגרי מקורה באופני הבישול המסורתיים העתיקים של היישובים הראשונים באגן הקרפטי. סדנת הבישול תכלול ביקור באולם השוק שבו תהיה לכם הזדמנות להכיר את האוכל הנכלל בארוחות הונגריות רבות, ואת המרכיבים שאבותינו השתמשו בהם לפני שנים רבות. לאחר הביקור בשוק נתחיל את הסדנה; במסגרת הסדנה תהיה לכם הזדמנות לבשל ארוחה הונגרית לצד השפים שלנו. השפים יציגו בפניכם את המרכיבים המרכזיים ותבלינים כגון פפריקה, שהם עושים בהם שימוש, וילמדו אתכם את דרכי הבישול הטובות ביותר. לאחר סיום הכנת הארוחה בת שלוש המנות, יהיה לכם זמן לשבת עם המשתתפים האחרים וליהנות מהארוחה שהכנתם. הארוחה שתוכן עשויה לכלול את המאכלים הבאים (כפוף לשינויים בהתאם לעונת השנה שבה תיערך הסדנה) - מרק פירות מוקרם כגון מרק דובדבנים חמוצים (בעונות חמות יותר) או מרק ירקות כגון מרק תפוחי אדמה מוקרם עם או בלי נתחי נקניק הונגרי - עוף בפפריקה או פטריות בפפריקה (לצמחונים), המוגשים עם 'נוקדלי' (כופתאות ביתיות) - קינוח, מתוק מאוד, מכיוון שההונגרים אוהבים מתוק. למשל, סולומי גלושקה עוגת ספוג עם קרם שוקולד ווניל) או פלצ'ינטה הונגרית (פנקייק) או כדורי גבינת קוטג' בסגנון הונגרי. הסדנה מתקיימת במשך. 4 שעות ועלותה 780 ש"ח לזוג

סדנת קינוחים בפריז - אזור מונטפרנס
בואו להפוך לשפים מומחים לקינוחים צרפתיים תוך שלוש שעות בלבד! השפית מרת מלמדת אתכם להכין קינוחים טעימים. בשיעור זה תכירו את טווח הגסטרונומיה הצרפתית ונצא עם המתכונים הקלים ביותר, שניתן להכין בבית. השיעור מתנהל בדירה הפרטית של השפית, באזור מונטפרנס. משך השיעור הוא שעתיים ורבע, שבמהלכן תלמדו להכין שלושה קינוחים. במסגרת השיעור תוכלו ליהנות משתייה חמה ללא הגבלה. כמו-כן השיעור כולל את החומרים והמרכיבים, וכן סינר. עלות הסדנה 936 ש"ח לזוג


טקס חתונה סמלי על גונדולה
למי שרומנטיות דביקה היא הקטע שלו, אלדין טרוול מציעה לכם טקס חתונה סמלי, במקום הרומנטי ביותר בעולם, על גונדולה בוונציה. הגונדולייר ינתב את המסע שלכם דרך החלקים הרומנטיים ביותר בוונציה כאשר הטקס יתבצע באזורים שקטים ופסטורליים מוקפים בארמונות וונציאנים ומים רגועים.
משך החוויה: שעתיים. מחיר, החל מ: 5,840ש"ח. העלות כוללת: מארגן טקס (דובר אנגלית או יפנית, בהתאם לשפה שהוזמנה) לשעתיים, נציג טקס רשמי, צלם לשעה וחצי - הכולל דיסק עם התמונות מהטקס אשר יישלח אליכם עד סוף היום, זר ורדים בצבע קרם לכלה וסיכה תואמת לחתן, שייט בגונדולה (כ-40 דקות), תעודה עם השמות שלכם, תאריך ומקום הטקס.


סיור גונדולות וארוחת צהריים או ערב לזוגות
שיט נהדר וקסום בגונדולה בתעלות הפנימיות של ונציה, שבמסגרתו תכירו את העיר מנקודת מבט שונה. במסגרת סיור זה תספגו את האווירה של עיר עתיקה זו, הבנויה על המים. הסיור מסתיים במסעדה רומנטית ואופיינית שבו תיהנו ממאכלים מקומיים אופייניים. שייט פרטי בגונדולה לכל זוג (בסביבות 25 דקות), ארוחת צהריים או ערב בת ארבע מנות, שולחן פרטי לכל זוג. 1190 ש"ח לזוג


ריחוף רומנטי בכדור פורח
דמיינו לעצמכם. אתם אוחזים ידיים, מסתכלים אחד לשני בעיניים, מרגישים הכי מאוהבים בעולם כאשר לאווירה הזו מתווסף נוף עוצר נשימה העוטף אתכם תוך כדי הריחוף בכדור הפורח. אלדין טרוול מציעה חוויה של ריחוף בכדור פורח באוסטרליה. כשהשמש עולה הטייס שלכם מרים את הכדור הפורח אל על. במשך שעה תרחפו בין הרמות הפנוראמיות של Cairns, תוכלו להתפעל מנופיה עוצרי הנשימה של אוסטרליה ולזכות בנקודת מבט מושלמת ממעוף הציפור. משך הסיור: 6:30 שעות. המחיר: החל מ-826 ש"ח לאדם. החוויה ניתנת למימוש גם במלבורן ואליס ספרינגס

טיסה רומנטית במסוק
מה עם חוויה רומנטית אוויר? סיור במסוק יאפשר לכם לצפות בנופים עוצרי נשימה, לטוס אלפי רגל מעל כולם, רק אתם והטייס. אלדין טרוול מציעה טיסת סיור במסוק שמתחילה מעל הגרנד קניון באזור לאס וגאס, עוברת מעל נופים מדהימים של הר געש כבוי, אגם מיד, סכר הובר כאשר את ההפסקה שלכם תעשו בעומק של 3500 מטרים בתוך הגרנד קניון ואת השמפניה והמתאבנים תקבלו בגובה 300 רגל מעל נהר קולוראדו. את הטיסה תסיימו בסיור מעל לאס ווגאס הזוהרת. משך הסיור: שעתיים ועשרים. המחיר החל מ – 1630 ש"ח לאדם


ספארי זוגי בלילה
במקום להגיע לגן החיות ולצפות בחיות המשועממות יושבות בכלוב עם מבט מזוגג, מה דעתכם על טיול בג'יפ פתוח בספארי פראי ולפגוש חיות בר בספארי זוגי בלילה. אלדין טרוול מציעה לכם חוויה בה תוכלו להתרגש בסיור לילי בספארי בפארק הלאומי היפהפה פילנסברג המהווה את אחד מהפארקים הגדולים ביותר בדרום אפריקה. בפארק תוכלו לצפות ב-5 סוגי בעלי החיים הגדולים ביותר בעולם: אריות, פילים, תאואי הכף נמרים וקרנפים, נוסף לזנים אלו ניתן למצוא שם חיות בר נוספות כגון ג'ירפות, היפופוטמים, זברות ותנינים. משך החוויה: 3 שעות והמחיר, החל מ: 560 ש"ח לזוג



פינוק זוגי מושלם בעיירת ספא
לאלה מכם המרגישים כי חופשה רומנטית היא לא חופשה עד שמוסיפים לה ביקור בספא ולינה במלון מפואר. כדאי להגיע לעיירת הספא באיטליה אבנו טרמה.. Abano Terme המפורסמת בכל אירופה בזכות הספא בן 2000 השנים שלה. פיתוחי מחקר אחרונים מאפשרים סוג שונה של טיפולים, מטיפולי בוץ עתיקי יום, יעילים מאד בהקלת הפרעות ראומטיות, עד טכנולגיות חדישות ביותר בשיקום ופיזיותרפיה, מרכזי בריאות ויופי עם בריכות חמות.

אלדין טרוול מציעה לינה במלון אבנו ריצ', מלון בדרגת 5 כוכבים.המלון ממוקם במרכזיות, קרוב לכל הנוחיות ואזור הקניות הראשי. Abano Terme, אחד מאתרי הספא הטובים באירופה, נתגלה בידי הרומים, נמצא בערך 60 ק"מ מנמל התעופה של ונציה ו-75 ק"מ מנמל התעופה טרוויסו. המלון מארגן הסעות זולות על-פי דרישה. אבנו טרמה טובלת בגבעות הירוקות של קולי יוגאני, אתר הרי הגעש הרדומים והמעיינות התרמים. ורונה, פדואה, טרוויסו וונציה נגישים כולם ברכב אן רכבת, המרחקים נעים מ-50 ק"מ לונציה עד 140 ק"מ ל-ורונה.

המשפחה המנהלת את המלון דואגת לבריאותם של אורחיה במשך דורות, והם יסייעו לכם למצוא את הפתרון המתאים לצרכים והרצונות שלכם. ישנה גישה לבריכות שחיה מחוממות המאובזרות בהידרו מסאז'ים ואופני מים, לסאונות וגם שימוש חופשי באופני המלון לגילוי הסביבה המקסימה. ארוחת בוקר בחדר מוגשת ללא תשלום נוסף, כך שתוכלו להתפנק בעצלות בוקר ולהרגע. זהו הרגע החשוב ביותר, כשהאנרגיה נדרשת לעמוד בפני יום ממריץ. מזנון מגוון, הכולל לחם אורגני מקמח מלא וריבות, מוגש בחדר ארוחת הבוקר בקומת הקרקע, מ-7 עד 11. זהו בנין מסורתי עם שטחי פארק בגודל 6000 מטרים רבועים עם בריכות שחיה מחוממות הפתוחים עד השעה 23:00. העלות החל מ 745 ש"ח ללילה לחדר זוגי באמצע שבוע כולל ארוחת בוקר, וקיימת אפשרות להעשיר את החוויה בהזמנת חבילת פינוקים ובריאות.

רפטינג משותף
מה אתם אומרים על חוויה אתגרית שתגרום לכם לראות את בן הזוג בפעולה נמרצת של חתירה, איזון, שווי משקל והבלטת שרירי הבטן. רפטינג היא הדרך המושלמת לראות אותו או אותה נרטבים ומתאמצים. אלדין טרוול מציעה רפטינג במקומות מגוונים בעולם ביניהם יום רפטינג בנהר פאקוארה שבקוסטה ריקה. הנהר ממוקם בצד הקריבי בתוך שמורה טרופית מהממת ובה בעלי חיים שונים, צמחים טרופיים ומפלים. הסיור כולל הסעה ממוזגת, השכרת ציוד, ארוחת בוקר וארוחת צהרים. משך הסיור: 9 שעות. מחיר החל מ - 672 ש"ח לזוג.

אלדין טרוול היא חברה המתמחה בהזמנת בתי מלון ושירותי תיירות נוספים בחו"ל, ומציעה מאגר מקיף של מעל 40,000 בתי מלון ודירות נופש, ומעל 3000 סיורים, אטרקציות, שאטלים והעברות. לחברה צוות יועצים מקצועי התומך בכל פעילויות הלקוח מולה, באמצעות אתר האינטרנט והמוקד הטלפוני. אתר האינטרנט מוביל בתחומו בעולם ומאפשר הזמנות באופן עצמאי ובאישור מיידי. המוקד הטלפוני של החברה מציע רמת שירות וייעוץ מהגבוהים בענף התיירות. 03-9428100

אתר הבית של החברה
תאריך:  13/02/2012   |   עודכן:  13/02/2012
סיגל ירון פסט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לרגל חג האהבה: חוויות רומנטיות לא שגרתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת מגדל, חברת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל, תשיק בוועידת הספורט הראשונה שתתקיים ביום רביעי הקרוב בהרצליה, תוכנית ייחודית לפיתוח קריירה עסקית לספורטאים מצטיינים – שתפעל במקביל לניהול הקריירה הספורטיבית של המקצוענים. כינוס הספורטאים יעסוק בין השאר באפשרויות לפיתוח קריירה בשוק העבודה לצד הקריירה הספורטיבית, בהצגת תוכניות פנסיוניות מיוחדות לספורטאים, בדרכים לקידום מעמדו של הספורטאי המקומי ומעמדו של הספורטאי כעובד וכן בנושא המיסוי על ספורטאים ישראלים וזרים. הוועידה הינה פרי שיתוף פעולה בין ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון ושל ראשי מגדל.
דוגמניות העבר, שנחשבו כדוגמניות העל, בניהן: ענת כרם, דנה וקסלר, חגית רון רבינוביץ, מיכל אקסלרוד, אלונה פרידמן, חני פרי, פנינה רוזנבלום ואיבונה קרוגלייאק, יעלו שוב לדגמן על הבמה, במסגרת תצוגת אופנה שעורכת חברת האופנה גולברי, בסוף החודש (23.2), ברידניג בתל אביב, כמחווה לדוגמניות העבר.
נבחרו 6 הצגות התחרות לפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים בחיפה שיתקיים במתחם תיאטרון חיפה בחוה"מ פסח 8-10 באפריל 2012.השנה ניתן דגש להצגות שהשפה התיאטראלית שלהם ייחודית, מתוחכמת ופורצת דרך. ההצגות הים פרי עטם של יוצרים צעירים והן תועלנה בבכורה עולמית.
12/02/2012  |  רחל וילנר  |   הודעות כלליות
חברת התלת ממד דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), המיוצגת בישראל על-ידי דאסו סיסטמס ישראל בניהולו של גלעד פרידמן, דיווחה על תוצאות כספיות לרבעון הרביעי של שנת 2011 ולשנה כולה, עם גידול בהכנסות וברווחים מעל היעדים.
12/02/2012  |  אסף מואב  |   הודעות כלליות
בואו ללמוד על רזי תורת הפנג שוואי בערב חוויתי מיוחד לקהל הרחב, שיתקיים בהנחייתה של סיגלית דוידוף מומחית לתורת הפנג שוואי והאסטרולוגיה הסינית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il