מהפכה! מפסיקים לשלם ביוקר לחברות ה
סלולר חדש! רוצים לשלם פחות לחברות הסלולר? מהיום אתם יכולים! "כמה שפחות"- שירות אינטרנטי, אינטראקטיבי, חינמי, פשוט וקל לשימוש מבית "כמהזה?" ו-"וויזביל" יאפשר לכם לצמצם בקלות את הוצאות הסלולר בכ-40%.
ההוצאה החודשית על סלולר בישראל גבוהה, ועומדת על מאות שקלים למשפחה. אחת הסיבות להוצאה הגבוהה היא ריבוי ומורכבות המסלולים המוצעים על-ידי חברות הסלולר, אשר גורמים לחוסר יכולת של הצרכן לבחור את המסלול המשתלם ביותר עבורו. כתוצאה מכך, צרכנים רבים נמצאים במסלולים שאינם משתלמים עבורם, ומשלמים עשרות עד מאות שקלים מיותרים מדי חודש.
כשברקע רפורמות בשוק התקשורת, ולקראת כניסתן של מתחרות חדשות לשוק הסלולר, חברו יחד החברות "כמהזה" ו"וויזביל", והן מציגות היום את פירותיו של מיזם שהושקעו בו מאות אלפי דולרים. שתי החברות שמחות להציג את השירות הייחודי שמספק פתרון צרכני לבעיית השוואת המחירים בתחום בסלולר: "כמה שפחות"- שירות אינטרנטי, אינטראקטיבי, חינמי, פשוט וקל לשימוש, אשר מטרתו לסייע בצמצום הוצאות הסלולר. השירות מאפשר להשוות בקלות את מסלול הסלולר של כל אחד מאיתנו להצעות משתלמות יותר של ספק הסלולר שלנו ושל חברות הסלולר המתחרות.
מנתונים שנמסרו מכמהזה עולה כי המיזם אכן מאפשר ללקוחות לשלם כמה שפחות:
בפיילוט שבוצע בשבועות האחרונים נמצא כי משתמשי "כמה שפחות" יכולים לחסוך כ-% 40 מחשבון הסלולר שלהם: ממוצע התשלום החודשי של הלקוחות שהשתתפו בפיילוט עמד על כ-190 ש"ח ונמצא כי אם היו עוברים למסלול האופטימאלי מבחינתם יכלו לשלם רק 115 ש"ח לחודש. כלומר, מנוי יכול לחסוך כ-75 ש"ח בממוצע בחודש ו-900 ש"ח בשנה.
איך עובד השירות?
מדובר בתוכנה אוטומטית אשר מציגה את מסלולי הסלולר המשתלמים ביותר על סמך דפוסי השימוש של כל מנוי במשפחה. הלקוח יכול לאפשר לתוכנה לקחת את הנתונים המתארים את דפוסי השימוש שלו באופן אוטומטי ישירות מחשבון הסלולר שלו (בפלאפון, סלקום ו-orange) או לחלופין, להזין ידנית את דפוסי השימוש בטופס אינטראקטיבי. לאחר מכן "כמה שפחות" סורק מאות מסלולים ואלפי קומבינציות על-מנת למצוא את המסלול המשתלם ביותר עבור המשתמש. לבסוף מציג "כמה שפחות" את גובה החיסכון האפשרי ואת המסלול המשתלם ביותר לדפוסי השימוש הספציפיים של הלקוח אצל כל אחת מספקיות הסלולר הפועלות בארץ.
לדברי יצחק עמיאל, מבעלי אתר "כמהזה?": "כמה שפחות לוקח את השירות הקיים ב"כמהזה?" צעד אחד קדימה, תוך ראיית טובת הצרכן כמטרה עליונה ושמירה על ערכים מרכזיים של האתר, בהם אובייקטיביות, אמינות, ושימוש חינמי".
לדברי רמי מצגר, מנכ"ל "וויזביל": "כמה שפחות תהווה צומת, דרכו יעברו צרכני הסלולר על-מנת לקבל החלטה מושכלת בבחירת ספק ומסלול הסלולר המשתלם להם, כשההשקעה הנדרשת מהצרכן לביצוע ההשוואה מסתכמת בדקות ספורות בלבד".
לפרטים נוספים:
נמרוד מן, מנכ"ל "כמהזה?" 072-2121001, 050-5540313
על אתר "כמהזה?":
אתר "כמהזה?"
www.kamaze.co.il עוסק בהשוואת שירותים ומחירים בתחום התקשורת, ובו חלוקה לתחומים וקטגוריות: סלולרי, אינטרנט, טלוויזיה רב ערוצית, עיתונות כתובה, טלפון קווי נייח, שירותי שיחות לחו"ל ומחו"ל. האתר מאפשר לגולשים לראות תמונה אמיתית ומלאה של הצעות התקשורת מכל הספקים, ומפשט את תהליך החיפוש אחר העסקה המשתלמת ביותר עבור כל צרכן. באתר מוקדש מקום נרחב לכתבות, סקירות, תגובות גולשים, משובים, הערכות וחוות דעת. באמצעות האתר ניתן ליצור קשר מיידי עם נציגי חברות התקשורת ובנוסף מוצעים מבצעים מיוחדים ובלעדיים לגולשים בו.
על וויזביל:
חברת וויזביל (Wizbill) מפתחת טכנולוגיה ומוצרים מבוססי בינה מלאכותית (AI), שמטרתם אופטימיזציה של חשבונות שוטפים של לקוחות פרטיים ועסקים קטנים ובינוניים, כמו חשבונות הסלולאר, והתאמת מסלולי תמחור לצרכנים על-פי דפוסי השימוש שלהם באמצעות מנוע סימולציות ייחודי. בפיתוח המערכת הושקעו כמיליון דולר. מנוע הסימולציות מהווה פלטפורמה לשורה של יישומים לעולם הסלולר, הכוללים מנוע המלצות לצרכנים. בין יתרונותיה של מערכת וויזביל היא היכולת להריץ כמות גדולה מאוד של סימולציות בזמן קצר. חברת וויזביל הינה בבעלות היזמים רמי מצגר וישי ונטורה וחברת קפיטל פוינט.